Progi zwalniające są utrapieniem kierowców
Ograniczać prędkość na drogach przez progi można wtedy, gdy nie można tego zrobić inaczej – przypomina Ministerstwo Infrastruktury.
M.....3 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 275
Ograniczać prędkość na drogach przez progi można wtedy, gdy nie można tego zrobić inaczej – przypomina Ministerstwo Infrastruktury.
M.....3 z
Komentarze (275)
najlepsze
To są progi wyspowe, które autobus może brać środkiem, między kołami. Montują je tam, gdzie jeżdżą autobusy, bo tak nakazują przepisy. A przepisy nakazują, bo w Polsce każda "nowość" musi przebijać się do świadomości przez 20 lat.
Autobusy mogą bez problemu jeździć przez progi sinusoidalne, ale ministerstwo uporczywie nie chce zmienić przepisów, choć zmiana przepisów to zmiana rozporządzenia więc nawet
5 000 000? Ło panie!
Ale bzdura. Najtańsze jest naprzemienne parkowanie. Wystarczy troszkę farby.
Ogólnie połowa inżynierów ruchu w tym kraju nadaje się do zakazu wykonywania zawodu. Łamią etykę inżynierską nie dokształcając się, stosują wyjątkowe przestarzałe rozwiązania, niebezpiecznie dla niekierowców.
Komentarz usunięty przez moderatora
Szykany są ciche, spełniają swoją rolę i bardzo łatwo je postawić. Nie ogarniam jak można tego nie widzieć.
@geronimo80: To niech rodzice odprowadzają albo wynajmą opiekuna
Dzieci mają to do siebie,
Dodam jeszcze, że szkoda, że ministerstwo nie słyszało jeszcze o progach sinusoidalnych i zamiast nich przepisy każą robić progi wyspowe.
@elineusz: Dla mnie wyniesione przejścia i progi mają jedną podstawową wadę którą najlepiej widać po zmroku. Auto które pokonuje próg lub taki przejście strzela reflektorami po oczach auta które podjeżdża do niego z przeciwnej strony. Weź zobacz pieszego przy przejściu jak cię auto z przeciwka oślepia światłami... :(
1) urzędnik nie ma możliwości ani uprawnień by kwestionować parametry progu
2) często stawiają progi z pogwałceniem co najmniej