Grubość, jakoś lakieru oraz poszczególnych warstw ma tutaj bardzo duże znaczenie. Te parametry jak i pojemność silnika i grubość blach głównie przekładają się na masę całego pojazdu OEMy płacą podatki za sztuki wyprodukowanych samochodów nie za kg. Stąd cała potrzeba dałnsisingu, a nie jakieś brednie ekologiczne :)
Skoro Skyactive już nie rdzewieje, to najwyraźniej żyję w jakieś alternatywnej rzeczywistości, bo skąd niby w naszych firmowych egzemplarzach pojawia się rdza? Samochody z 2014 i 2015 roku, parę razy były w serwisie w związku z purchlami i rdzą na elementach karoserii. Szczerze, ten film to kpina z klienta.
Prawda jest taka że warstwa cynku jest. Druga kwestia jaka jest grubość tej warstwy. Trzecia to grubość powłoki lakierniczej. Mając na uwadze nasze piękne polskie drogi czytaj mnóstwo luźnych frakcji asfaltu i tony soli na drogach to postęp korozji na elementach wypiaskowanych podczas jazdy postępuje szybko. Sam obserwowałem stan swojego auta jak się szybko koronowały elementy zawieszenia wahacze itp takie czasy i taki cykl życia produktu auta są teraz robione na 10
To ja tylko dodam, że kolega z pracy kupił M3 w 2016 roku i po 6 miesiącach pojawiły mu się ogniska rdzy na dachu, przy relingach. Samochód nie zdążył być eksploatowany zimą, nie był też narażony na uderzenia kamyczkow.
@Student_AWAS: Kwintesencja forum mazdy: "Moja madzia #!$%@? się na potęgę, sypie się przez rdzę, ale i tak ją kocham, bo ma zaje.... silniki i generalnie to niezawodny japoński samochód na lata"
Komentarze (400)
najlepsze