W linku zamieszczam zdjęcia rdzy na 2 letniej mazdzie 6 + decyzja salonu po oględzinach. http://46.41.128.76/mazda/ - czy ktoś składał już sprawę w sądzie z waszymi zgniliznami ? Zdjęcia pochodzą z okolic marca/kwietnia, obecnie jest dużo więcej wyprysków, szczególnie na masce, dachu oraz tylnej klapie
@WojtekSz83: Ja był porobił niezależne ekspertyzy czy to nie rdza a jak nie rdza to niby co ? u innych rzeczoznawców a potem podał do sądu nie tylko Mazdę ale i ASO to odechciało by się sk..takich numerów.Oczywiście materiał w TV byłby obowiązkowo.
I to, że firma musi wypuszczać takie filmiki jest moim zdaniem upokorzeniem :D Jak dobrze myślałem o tej formie, to już przestałem.. To wygląda tak: To nie prawda, że... To nie prawda, że.. ale żenada ;d
Na lakierach się nie znam wcale, ale na PR i komunikacji trochę już tak i powiem jedno... film jest mało wiarygodny dla przeciętnego odbiorcy. Nie dziwi więc wyłączenie komentowania na YT, pewnie od razu posypałyby się hejty. Niestety Pan jest słabo przygotowany, już pierwsze zdania CZYTA (dosłownie) z kartki. Przede wszystkim w takim filmie powinien być ciągle utrzymany kontakt z widzem (kamerą), bo uciekanie wzrokiem na kartkę mówi o niepewności osoby wypowiadającej
@fuckyt: No nie wiem po co ta ironia, jak wystarczyło, żeby Pan się przygotował do wypowiedzi. Poza tym nie potrzebował czytać z kartki, można robić cięcia kamery, na YT to normalna praktyka. Co do prowadzenia - wystarczyło zrobić jakieś 3 ciekawe kadry statyczne i byłoby lepiej niż kamera w ręce, która chaotycznie pracuje. Tylko tyle i aż tyle.
Renault od minimum 10 lat błotniki plastikowe, drzwi aluminiowe, podłoga nie do ruszenia. Jestem pod wrażeniem, bo nawet elementy przetarte czy przerysowane nie korodują przed długie lata. Mimo innych tematów tutaj jest tip top, stąd widzę na ulicach bardzo dużo sceniców, megane, coraz wiecej 12 letnich espace - nic tam się nie dzieje na blachach.
Zwróćcie przy tym przy okazji uwagę jak cienka warstwa lakieru jest położona! Na nadkolu oscyluje w okolicach 70-80 um (np fragment 2:54 - 71um), co znacznie ogranicza możliwość polerowania w przyszłości. Po czasie można się zdziwić, zwłaszcza gdy samochód myje się "na szczotach". Dodam, że z reguły grubość powłoki lakierniczej na nowych samochodach wynosi w granicach 120-140 um.
Komentarze (400)
najlepsze
To nie prawda, że...
To nie prawda, że..
ale żenada ;d
Zamienię na Opla
Na nadkolu oscyluje w okolicach 70-80 um (np fragment 2:54 - 71um), co znacznie ogranicza możliwość polerowania w przyszłości. Po czasie można się zdziwić, zwłaszcza gdy samochód myje się "na szczotach".
Dodam, że z reguły grubość powłoki lakierniczej na nowych samochodach wynosi w granicach 120-140 um.