Samochody rdzewieją w trudnych warunkach eksploatacyjnych tj tam gdzie są kamienie i woda.
Więc wdlg mazdy powinien wac pan kupić auto i postawić w stodole.
WTF
@PlusujMnie: Dziwne ich tłumaczenie, przykładowo Clio 2 i taki 206 mimo prawie już dwudziestu lat trzymają się nadal bardzo dobrze, podobnie skody, mazda 6 dziesięcioletnia już na złom, teraz tłumaczą się, że od 2012 stosują ocynk, zobaczymy jak będą trzymały się modele z 2013
I to jest fajne, że dziennikarze i producent biorą udział w publicznej dyskusji, wymieniają się informacjami uświadamiając klientów a nie zamiatają pod dywan wszystkiego. Ode mnie plus dla dziennikarza i plus dla Mazdy.
Jako posiadacz mazdy 3 z 2005 mogę powiedzieć że te samochody nie mają problemów z rdzą. To co uważacie za powód do wstydu to tak naprawdę nowoczesne rozwiązanie, które pozwala kierowcy utrzymywać tą samą radość z jazdy niezależnie od wieku auta. Każdy samochód z wiekiem traci moc, po 10 latach może ubyć nawet kilkanaście koników. Mazda jako jeden z niewielu producentów rekompensuje to ubytkiem wagi. Jest to także rozwiązanie proekologiczne. Jeżeli właściciel
@smyk16: Przepuszczam, że tego ocynku jest jak na lekarstwo. Jest bo jest ale żeby uchronić blachę przed korozją to tak średnio bym powiedział. Zresztą grubość warstwy lakieru 70 mikronów już dużo mówi.
@tylko_prawda: mam nowego Hyundai'a, myślisz że lakieru jest więcej? Każdy azjata ma podobną grubość... Ocynk jest? Jest... Pokaż mi 5 letnią mazdę zjedzoną przez korozję :)
@Bumblebee87: i to na 3. warstwowym lakierze soul red xD Przecież 70 to jest na wew. elementach, które nie są tak dobrze pokrywane i prześwituje podkład niekiedy. Ale to jest też pokłosie braku ocynku. Normalnie miernik zmierzy większą warstwę, bo jest jeszcze porządnie cynku nawalone.
Mam dwie mazdy, nie najmłodsze: premacy '2004 i szóstkę '2002. Obie zżera rdza aż trzeszczy. W Premacy próbowałem jeszcze ratować - remont podłogi, wymiana progów, nadkoli, kopuł amortyzatorów z zabezpieczeniem = koszt przeszło 4000 zł. W szóstce już się poddałem, jeszcze rok i przegnije na wylot. Od strony silnika, elektroniki itp. - zero usterek lub najmniejszych problemów, wykończenie wewnątrz też lepsze niż w wielu innych markach, ale stan karoserii to jest ciężka
@Vates: mazda mpv z 1999 roku, niesamowity problem z korozją. gniło wszystko, najgorzej maska, trzymała się na lakierze. do tego trudno coś dokupić bo jak wszystkie gniją to nie ma części bez rdzy. koszmar!
@mmarekss: W Premacy jak się przyjrzeć z bliska, to mam oznaki rdzy praktycznie wszędzie, gdzie jeszcze nie remontowałem, od zupełnie płaskich powierzchni dachu i drzwi po różne zakamarki... Dla prostego porównania - miałem równocześnie stare Cinquecento '1994 i miało dużo lepszą kondycję blach niż 10 lat młodsza Mazda... W Czinkusiu był po prostu prawdziwy, chamski ocynk z obu stron, grubsze blachy i jak nie obtarłeś to nic nie łapało się
@GruncleStan: Raczej tak, to sensowny dziennikarz. Kiedyś założył się, że do końca którego tam roku nie powstanie w Warszawie ani jeden słupek do ładowania elektryków i hybryd i jak na złość Hanka jednym rzutem załatwiła 100 czy 150 słupków. Zgodnie z umową przemalował włosy na zielono.
@tylko_prawda: Kurde ale o co wam chodzi z tą elektroniką... 6 francuzów w rodzinie, od 10 lat citroen c5 w rękach ojca i nigdy, ale to nigdy żaden francuski samochód w naszych rękach nie miał problemów z jakąkolwiek elektroniką, samochód jak samochód, nigdy nie zawiódł.
@Special_ONE: co do kradzieży to pisałem o tym już kiedyś myślę że czy to mazdę czy inne nowe auto idzie bardzo łatwo ukraść, problem w tym że mazdy są teraz "chodliwe" i o to cały problem
Komentarze (400)
najlepsze
- witam w moich skromnych progach( ͡° ͜ʖ ͡°)
Komentarz usunięty przez moderatora
Więc wdlg mazdy powinien wac pan kupić auto i postawić w stodole.
WTF
@PlusujMnie: Dziwne ich tłumaczenie, przykładowo Clio 2 i taki 206 mimo prawie już dwudziestu lat trzymają się nadal bardzo dobrze, podobnie skody, mazda 6 dziesięcioletnia już na złom, teraz tłumaczą się, że od 2012 stosują ocynk, zobaczymy jak będą trzymały się modele z 2013
Ode mnie plus dla dziennikarza i plus dla Mazdy.
Każdy samochód z wiekiem traci moc, po 10 latach może ubyć nawet kilkanaście koników. Mazda jako jeden z niewielu producentów rekompensuje to ubytkiem wagi. Jest to także rozwiązanie proekologiczne. Jeżeli właściciel
Przecież 70 to jest na wew. elementach, które nie są tak dobrze pokrywane i prześwituje podkład niekiedy.
Ale to jest też pokłosie braku ocynku. Normalnie miernik zmierzy większą warstwę, bo jest jeszcze porządnie cynku nawalone.
Kiedyś założył się, że do końca którego tam roku nie powstanie w Warszawie ani jeden słupek do ładowania elektryków i hybryd i jak na złość Hanka jednym rzutem załatwiła 100 czy 150 słupków. Zgodnie z umową przemalował włosy na zielono.
Komentarz usunięty przez moderatora