Polacy już nie kupią starych diesli. Załatwili to Niemcy!
Nadchodzą ciężkie czasy dla handlarzy specjalizujących się w imporcie używanych aut z Niemiec. Wszystko wskazuje na to, że największe źródło używanych samochodów z silnikami Diesla wyparuje w mgnieniu oka! Dlaczego?
j.....i z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 284
Komentarze (284)
najlepsze
skończył się b5 który jest po prostu stary.
ale taki b5fl jeszcze długo będzie zyskiwał nowych januszy.
@Lecherus: no chyba tak było z 15 lat temu.
Takiego diesla można nawet dziś kupić bez obaw o kosztowne naprawy. Kupowanie "nowoczesnego" używanego diesla natomiast
Czyli jak kupią inne auto wyprodukowane w UE np. Fiata to upustu nie dostaną ? Czy to jest zgodne z zasadami wolnej konkurencji w UE ? No chyba nie...
@NUTZ: cicho cicho :D
Powtarzaj.
KAPITAŁ NIE MA NARODOWOŚCI :D
Oczywiście tyczy się to tylko aut benzynowych, dlatego że ówczesne diesle, nawet jako w miarę świeże auta, nie były specjalnie eko, a po latach ciężkiej pracy trują zdecydowanie mocniej, niż wspomniane auta benzynowe. Jeśli takie np. 1,6 16v z roku 2002 nie ma zajechanych uszczelniaczy i pierścieni, to go wciąż nie czuć.
Inna sprawa, że Niemcy to sknerusy i jak nie muszą to jeżdżą jednym autem aż "koła odpadną". Oni szanują pieniądze, u nich nie ma aż tak dużego zjawiska zastaw się, a podstaw się.
Niezłe zainteresowanie jest tymi nowymi super niemieckimi wozami, skoro państwo musi dopłacać, żeby
Owszem, jest tam mnóstwo antypatycznych osób, ale akurat elity intelektualne mają dużo bardziej rozgarnięte niż nasze, polskie.
Komentarz usunięty przez moderatora
Właśnie idzie sezon grzewczy kupcie sobie maski przeciwpyłowe.
Przeciętnie najwyżej. Supertrwałe to np.OM616 albo XUD, a nie 1.9 TDI.
wspólny rynek ale nie tym razem, czy coś takiego nie powinno być ustalone na poziomie KE ( Bieńskowska) i obowiązywać w całym kołochie. Wielkość jabłka potrafią ustalić wspólną.