Witam
Trochę się podłączę do tematu żywności i pokaże wam co ostatnio znalazłem.
Sami zobaczcie:
Opakowanie jest zamknięte podczas robienie wszystkich zdjęć.
1.
Dziwnym trafem dno opakowania jest krótsze o 2,5 mm.
2.
W środku opakowania jest ramka plastikowa która "chroni" produkt przed ciasnotą w opakowaniu, dodatkowo też zapewnia dostęp do świeżego powietrza. Sama ramka sprawia że produkt układa się w "bardzo" optymalny sposób, oczywiście po to żeby miał jeszcze więcej miejsca... To już jest nowość na rynku także wyrazy "szacunku".
3.
Kontynuując optymalizację wykorzystania miejsca w opakowaniu. Zdjęcie na którym widać dokładnie w którym miejscu zaczyna się sam produkt.
4.
Miejsce na produkt zaznaczone czerwona linią.
Po chipsach będzie trochę folii i powietrza a tutaj zostanie plastik.
Jak zobaczyłem ten "wspaniały produkt" marketingowy (oprócz tego że w środku są jeszcze jakieś gumy) to od razy przypomniała mi się "słynna" czekolada z żurawiną.
Szanujmy się.
Dziękuję za uwagę i pozdrawiam.
Grzegorz
Komentarze (33)
najlepsze
marketing: mamy nowy wspanialy produkt i chcemy go pakowac do takiego samego opakowania jak tictac ale po 25 sztuk.
sprzedawca firmy co te maszyny produkuje: tak oczywiscie mozemy to zrobic
inzynier firmy ktora te maszyny produkuje: znowu sprzedali cos czego nigdy nie robilismy, iles razy im mowilismy ze nasza maszyna pakuje
Mógłbym się zgodzić, że z punktu używania nadmiernej ilości surowców mogłoby to być naganne. Ale z