@K_R_S: też jestem sceptyczny, ale może właśnie dlatego tramwaje mają przewagę i nie można z nich zrezygnować. Choć może wystarczyłyby buspasy wszędzie zamiast torów. Po buspasie może przejechać karetka np.
Korwin wozi tyłek autem, z komunikacji pewnie nigdy nie korzysta. Więc kolejny temat, o którym pojęcia nie ma a się wymadrza. Jak z tematem ocieplenia. Jakby z centrum Warszawy wywalić tramwaje to mamy chaos komunikacyjny. Na wielu trasach są dużo lepsze niż autobusy. Obecnie na Puławskiej jest remont torów. Dobrze, że są wakacje bo zastępcze autobusy są dużo gorsze. Już nie mówiąc o tym, że robią większe korki. Naprawdę trzeba być debilem
@ethc: popatrz na Puławska. Chcesz dowalić 4. Pas jezdni w kazda stronę? Jeśli w ogóle takie coś się zmieści... Korwin #!$%@? dużo głupot. Ta mu się uda trafić, innym razem wychodzi pośmiewisko. Prywatne firmy w centrum. Niezły burdel by był.
@ethc i co da ci ten kolejny pas? Ile taki pas ci da w porównaniu do pojemności tramwajow? Szczególnie, że w aucie przeważnie jedzie 1/2 osoby. Korwin to oderwany od rzeczywistości dziadek, taki typowy Polak co wie najlepiej i w dupie ma wszelkie argumenty.
Czy ktoś nie mógłby zadać mu na spotkaniu pytania, dlaczego on musi gadać te głupoty? Chciałbym jakiejś wolności w naszym niewolniczym ustroju, a jeden facet skutecznie blokuje prawicową partię w wejściu do jakiejkolwiek izby parlamentu, urzędu itp.
@fujiyama: Ponieważ jest błaznem. Kaczor jakoś umie zamknąć dziób i nie mlaskać tych swoich rewelacji, ale ten jak zwykle powtarza historię. Błędne koło z którego za cholerę nie umie wyskoczyć.
@fujiyama: ponieważ zawsze lepiej siedzieć na dupie i żreć subwencję, niż łazić po sejmie i coś robić. Przy okazji okazałoby się, że pomysły Krula w praktyce nie działają i są #!$%@? warte
@ErikSkurveson: rower nic ci nie da bo na parkway/highway nie wjedziesz a tylko nimi się w zasadzie poruszasz a autem owszem ale zanim gdzieś dotrzesz postoisz w korkach bo z braku alternatywy wszyscy w nim stoją.
Gdyby nie kontrowersyjne wypowiedzi to nie miałby nawet 1%. Widziałem kiedyś fajny wykres obrazujący skoki poparcia po wypowiedziach o niepełnosprawnych czy hitlerach. Po prostu tego typu wypowiedzi przyciągają jego główną bazę elektoratu - młodych, niewykształconych, zawiedzionych demokracją i niepamiętających komuny.
@SaperPolska: Młodych i niewykształconych? Według sondaży ludzie którzy na niego głosują są najbogatszą i najlepiej wykształconą grupą spośród wyborców.
@SaperPolska: Korwin ma całkiem spory, żelazny elektorat, który: - jest wykształcony - pamięta komunę
Wybór na kogo oddać głos możesz podejmować jak leming - na podstawie nagłówka w prasie, wypowiedzi, czegokolwiek, ale możesz też postawić na kogoś, kto nie zmienia poglądów.
Głosując na innych polityków jednego nie możesz powiedzieć - że wiesz o czym myślą, jaki mają pogląd na wiele spraw, co do Korwina jest to niemożliwe - Korwin mówi co
Tramwaje i autobusy #!$%@?ć, zrobić drogi dla rowerów. Stare baby będą jeździć bicyklami albo chodzić piechotą to będą zdrowsze i do lekarza kolejki się zmniejszą.
Polecam książkę F.Bastiata "Czego widać i czego nie widać".
Załóżmy że macie portfel a w nim swoje pieniądze. Co byście powiedzieli gdyby raz w miesiącu obcy facet zabierał Wam pod przymusem portfel, wyciągał Wasze 100zł i za to 100zł zabierał Was do baru mlecznego. Zapytacie dlaczego niby miałby to robić? Po pierwsze bo jest urzędnikiem państwowym i nie możecie mu odmówić po drugie ten urzędnik wraz z kolegami politykami namówił większość ludzi
@piwotomojepaliwo: Teraz on rządzi i to są rządy dużo bardziej surowe. Kupuje sobie tanie towary - ma najnowszy telefon,
Ze stawka 5zl/h duzo nie poszalejesz
W socjalizmie (tym idealnym do którego dąży lewica - nie wiem czy to ten realny czy nie realny - nie znam lewicowych definicji) nie ma przedsiębiorcy - konsument nie ma kogo "wyzyskiwać" - nie ma towarów, nie ma usług - cofamy się cywilizacyjnie w stronę pierwotnych
@piwotomojepaliwo: Siła nabywcza wyplat dramatycznie wzrosla po wprowadzeniu przez PiS placy minimalnej
Wolny rynek sam sie niszczy,bo wyzyskuje pracownikow a potem mamy sytuacje jak w Rosji gdzie w koncu sie pracownicy zbuntowali i wprowadzili komunizm a wystarczylo wprowadzic demokracje i place minimalne,niestety nie bylo tam demokracji i jedyna opcja byla rewolucja.W sumie innego wyboru nie bylo.Pamietaj ze za cara byly nizsze podatki.Gospodarka centralnie planowana tez nie jest efektywna.Najlepsza opcja jest spoleczna
Ten człowiek to błazen, błazen który jak zwykle nie ma pojęcia o czym mówi. Szkoda tylko Liroya i Mentzena, bo przez niego dostaną rykoszetem. Lepiej niech znajdą lub zrobią inne ugrupowanie.
@redo123: Chyba Sławek nie ma jakiejś sensownej alternatywy na razie albo za bardzo ufa Korwinowi, który znowu robi to co zwykle - pieprzy głupoty żeby zaniżyć wynik wyborczy. Biedroń coś tam knuje ostatnio, może niech tam spróbuje jako gość od tematów gospodarczych.
No tak, tramwaje to zło :\ A jednak wolę jechać tramwajem bo jest bardziej korkoodporny. A pamiętacie system MISTER? Promowany jeszcze jak byłem na studiach, a więc koło 2007. Korwin byłby zachywcony.
Pojazdy sieci MISTER to przeszkolone pięcioosobowe gondole podwieszone na szynie umocowanej na słupach. Po ruszeniu z przystanku, gdzie czeka zawsze kilka gondoli, są one przyśpieszane do prędkości ok. 40 km/godz i włączają się do ruchu na głównej magistrali,
A to tramwaje są święte, że nie można ich tykać? Są nieergonomiczne, tory dla nich zajmują cały pas jezdni, który mógłby zwiększyć przepustowość. Jako transport publiczny autobusy są lepsze, bo nie potrzebują specjalnego pasa ruchu, nie potrzebują tak rozbudowanej infrastruktury do działania przez co są bardziej elastyczne. Jeśli chcesz zrobić nową trasę, nie musisz przebudowywać pół miasta. Oczywiście, że teoretycznie mogą być szybsze, jako że nie muszą stać w korkach, tak samo
Tak samo można powiedzieć, że tramwaj to dokładanie drogi bo trzeba dojść na przystanek. Kilka minut zejścia do podziemia w porównaniu z zabraniem całego pasa, marnotrawieniem przestrzeni miasta to nic. W metrze nie ma korków, a tym bardziej świateł. Poza tym przez to że ty sobie jedziesz bez korków, inni kierowcy muszą czekać w nich dłużej, bo mają jeden pas mniej. Gdyby zamiast torów tramwajowych był pas, zwiększyła by się ogólna przepustowość,
Komentarze (209)
najlepsze
@Szarozielony: i zbyt głupi
Jakby z centrum Warszawy wywalić tramwaje to mamy chaos komunikacyjny. Na wielu trasach są dużo lepsze niż autobusy. Obecnie na Puławskiej jest remont torów. Dobrze, że są wakacje bo zastępcze autobusy są dużo gorsze. Już nie mówiąc o tym, że robią większe korki.
Naprawdę trzeba być debilem
Prywatne firmy w centrum. Niezły burdel by był.
Chciałbym jakiejś wolności w naszym niewolniczym ustroju, a jeden facet skutecznie blokuje prawicową partię w wejściu do jakiejkolwiek izby parlamentu, urzędu itp.
@fujiyama: ponieważ zawsze lepiej siedzieć na dupie i żreć subwencję, niż łazić po sejmie i coś robić.
Przy okazji okazałoby się, że pomysły Krula w praktyce nie działają i są #!$%@? warte
( ͡° ͜ʖ ͡°)
są najbogatszą i najlepiej wykształconą grupą spośród wyborców.
- jest wykształcony
- pamięta komunę
Wybór na kogo oddać głos możesz podejmować jak leming - na podstawie nagłówka w prasie, wypowiedzi, czegokolwiek, ale możesz też postawić na kogoś, kto nie zmienia poglądów.
Głosując na innych polityków jednego nie możesz powiedzieć - że wiesz o czym myślą, jaki mają pogląd na wiele spraw, co do Korwina jest to niemożliwe - Korwin mówi co
Stare baby będą jeździć bicyklami albo chodzić piechotą to będą zdrowsze i do lekarza kolejki się zmniejszą.
Załóżmy że macie portfel a w nim swoje pieniądze. Co byście powiedzieli gdyby raz w miesiącu obcy facet zabierał Wam pod przymusem portfel, wyciągał Wasze 100zł i za to 100zł zabierał Was do baru mlecznego. Zapytacie dlaczego niby miałby to robić? Po pierwsze bo jest urzędnikiem państwowym i nie możecie mu odmówić po drugie ten urzędnik wraz z kolegami politykami namówił większość ludzi
Ze stawka 5zl/h duzo nie poszalejesz
W socjalizmie (tym idealnym do którego dąży lewica - nie wiem czy to ten realny czy nie realny - nie znam lewicowych definicji) nie ma przedsiębiorcy - konsument nie ma kogo "wyzyskiwać" - nie ma towarów, nie ma usług - cofamy się cywilizacyjnie w stronę pierwotnych
Wolny rynek sam sie niszczy,bo wyzyskuje pracownikow a potem mamy sytuacje jak w Rosji gdzie w koncu sie pracownicy zbuntowali i wprowadzili komunizm a wystarczylo wprowadzic demokracje i place minimalne,niestety nie bylo tam demokracji i jedyna opcja byla rewolucja.W sumie innego wyboru nie bylo.Pamietaj ze za cara byly nizsze podatki.Gospodarka centralnie planowana tez nie jest efektywna.Najlepsza opcja jest spoleczna
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
http://teatrnn.pl/kalendarium/node/2040/miejski_indywidualny_system_transportu_elektryczno_rolkowego_mister_%E2%80%93_spotkanie
https://en.wikipedia.org/wiki/Metrino
W metrze nie ma korków, a tym bardziej świateł. Poza tym przez to że ty sobie jedziesz bez korków, inni kierowcy muszą czekać w nich dłużej, bo mają jeden pas mniej. Gdyby zamiast torów tramwajowych był pas, zwiększyła by się ogólna przepustowość,
@Ingeborg: Co jest łatwiejsze i szybsze - przejście przez jezdnię czy zejście do tunelu i nie pogubienie się w tej plątaninie.
Różnica skali między tymi megalopolis, a polskimi miastami jest jednak znaczna.
Nie twierdzę, że metro to zło. Te miliardy wtopione w M-2 i kolejne nitki można było jednak wykorzystać rozsądniej.
Unia się