@Pawel993: "powinien isc siedziec!". Szkoda ze nie wspomniales o karze smierci. Ale swiadczy to o tym, ze dalej rodzice placa na twoje utrzymanie. Bo jak bys sam zarabial kase to bys wiedzial, ze nic nie boli tak bardzo jak duza kara finansowa adekwatna do czynu a nie jakies wykopowe wiezienie...
@PrawdziwyRealista: widać że oderwany od rzeczywistości jesteś... dostanie 100 tys grzywny nie zaplaci, wejdzie komornik, stwierdzi niewyplacalność pojdzie do umorzenia a gosc dalej w #!$%@? bedzie robil ludzi
Co za tępy typ z @jacek-pasztaleniec. O wszystkich dodatkowych opłatach trzeba wyraźnie klienta poinformować, a nie podsunąć mu karteczkę z regulaminem do podpisania. To już od bardzo dawna tak nie działa i traktowane jest jako naciąganie/oszustwo czyt. nieuczciwa praktyka handlowa. Nie możesz się zasłaniać tym, że klient podpisał regulamin bez czytania go, bądź człowieku poważny i nie wymyślaj sobie nowego prawa. Cwaniaczek się znalazł "He he dam klientowi kartkę z regulaminem
@allignoringeye: Klienci byli i są informowani o wszystkich opłatach w sposób zgodny z prawem i wystarczający. "Problem" mają tylko i wyłącznie pojedyńczy klienci, którzy groźbami usiłowali wymóc szybszą naprawę niż było to możliwe. Link do regulaminu jest wysyłany bezpośrednio po przyjęciu zlecenia, wiec klienci mają co najmniej godzinę czasu na zapoznanie się z regulaminem.Ponadto zgodnie z prawem przedsiębiorca ma obowiązek przekazać konsumentowi potwierdzenie zawarcia umowy na odległość na trwałym nośniku w
@jacek-pasztaleniec: Widziałem, że dalej będziesz bronił swojej wersji. Dalej nie widzisz nic złego w tym, że taki regulamin w ogóle istnieje. Sam fakt, że klient musi zapoznać się z jego treścią przed przyjazdem kuriera stawia cię w złym świetle, bo klient nie może liczyć na twoją przyzwoitość. A co z tym facetem z reportażu, któremu przetrzymywałeś laptopa? Koleś pewnie używa tego laptopa do pracy, zaufał twojej firmie i czekał na naprawę,
@AldoAldo: Swoją drogą obserwując jego zachowanie i to co mówi, ma jak najbardziej jakieś zaburzenia psychiczne i on jest święcie przekonany o tym że ma rację.
@Freakz: przeciez on siedzi na wykopie i odpisuje na negatywne komentarze, ze posadzi za znieslawienie i nieprawdziwe komentarze bo wszystko robi legalnie xD typ nawet jak dostanie kare od sadu dalej bedzie psioczyl, ze wszytko bylo ok
@soma115: Z wykształcenia jestem prawnikiem, ale poza tym jestem informatykiem i prowadzę całkiem niezły serwis laptopów. W całym reportażu nie padły zarzuty odnośnie jakości usług, pomimo , że sporo prowokacji, czyli celowo uszkodzonych laptopów w ostatnim czasie pojawiło się w serwisie. Zeby było zabawnie Pan Grzegorz Ćwieka bardzo chwalił mój serwis. Zmienił zdanie gdy do opóźnienia w naprawie jego laptopa doszło z jego winy i usiłował upokorzyć mnie i zmusić do
@javaman: jak nie masz kosztów prowadzenia firmy to każdy hajs na czysto jest niezły. Jak prowadzisz firmę to wszystko wygląda zupełnie inaczej. Z każdego laptopa trzeba sporo odjąć a jeśli nie oszukujesz i faktycznie naprawiasz tylko to co uszkodzone to nie zarabia się za wiele. Dostałem propozycję pracy bez zmartwień o klientów i prowadzenie firmy w momencie gdy już miałem dość. Skorzystałem.
To chyba jeszcze studiow nie ukonczyles, skoro twierdzisz, ze "calkiem ladny hajs" zarobiles. Wszystko brales do kieszni, a tak naprawde w teorii powinienes sie z kazdej zlotowki rozliczyc @javaman:
Wykop.pl rękoma swoich moderatorów broni dobrego imienia oszustów i złodziei i kasuje nieprzychylne komentarze które obnażają patologię. Co więcej, moderator zasteasza mnie że mi zablokuje konto. A więc zacny stulejarzu(do moderatora) zablokowane konto na tym portslu nie będzie dla mnie powodem do:samookaleczeń nawrócenia się na muzułmanizm zerwania z dotychczasowym życiem czy rozwodu z żoną.
Nosz KUR*A JEGO M*Ć.. Przez takich Ciuli mamy potem problemy na rynku Serwisu sprzętu komputerowego oraz Rebalingu i wymiany podzespołów... Bo każdy potem patrzy na serwis jak na złodziei :/ LULZ zgłosić sprawę do UOKIK i niech mu dupę trzepią !!! Ktoś ma namiar na nazwę tej Firmy... Czasami Rynek sam się czyści z takich odpadów a czasami trzeba w tym pomóc...
@UMPC-GENESIS: My nie robimy reballingu , chyba że w ostateczności jak dany układ nie jest dostępny, nie wymieniamy też płyt głównych. Zajmujemy się naprawą płyt głównych i robimy to profesjonalnie. Niemal nie ma reklamacji i często naprawiamy beznadziejne przypadki po innych serwisach. O laptopach po zalaniu , czy upadkach już nie wspomnę.
@jacek-pasztaleniec: Mam nadzieję że żadne z powyższych się nie spełni ale jednocześnie mam nadzieję że poszkodowani wytoczą proces oraz UOKiK dojedzie srogą karę ;)
Wykop na główną a złodziej do piekła. Nikt tu nie łyknie tych jego głodnych kawałków cwaniactwo capi na kilometr a branża informatyczna ma to do siebie że żeruje na ludziach nie znających się na informatyce i w zasadzie są w stanie im wcisnąć każdy szajs do chwili kiedy inny człowiek z branży nie zweryfikuje ich poprzez prowokację.
Nie będę się odnosił do samej treści reportażu, bo jak dla mnie koleś jest zwykłym oszustem i tyle. Zastanawia mnie inna rzecz - jakim trzeba być dzbanem, żeby kupić Della XPS, laptopa biurowego z najlepszym możliwym serwisem i gwarancją Next Business Day, a następnie oddać go do naprawy do pierwszego lepszego serwisu zamiast bezpośrednio do Della? (ಠ‸ಠ)
@Pawel993: laptop wygląda na xpsa 13 nowszych generacji, więc produkowanych od października 2015. Dell daje na xpsy 3 lata, a zakładam, że sprawa z serwisem trochę się ciągnie ;) @smotek: nawet jak kupisz laptopa z drugiej ręki, to można go oddać do autoryzowanego serwisu. Może będzie nieco drożej, ale jakość obsługi pewna, oryginalność części również. Każdy normalny człowiek zrobiłby tak w przypadku narzędzia pracy.
@myszczur: Nie widzę problemu z tym, ze poszczególne przypadki zostaną zweryfikowane przez sądy. Dysponuję nagraniami rozmów itp z tymi klientami, jestem w stanie udowodnić swoje racje.
@bolorollo: Nigdy taka systuacja nie miała miejsca. Żaden laptop klienta nie przeszedł na własność serwisu. Pomimo , że byłoby to zgodne z prawem to nie korzystałem z takiej możliwości i nie mam zamiaru korzystać.
@jacek-pasztaleniec: bo nie na tym polega twój biznes :D. Poza tym musisz mieć wyrok sądu, aby zasiedzieć sprzęt ruchomy. Taki sprzęt musiałby być u ciebie co najmniej 3 lata i w dodatku spełniać kilka dodatkowych wymogów.
Także ten zapis nie chroniłby cię od odpowiedzialności karnej. Jest tylko po to, aby straszyc klientow... przeczytaja i pomysla ze zabierzesz im sprzet. A wystarczy pojsc do prawnika...
Ja pieprze typ oszukiwał klientów i jednocześnie zbudował sobie w mózgu fortece wyparcia... W jego świecie to on jest oszukiwany, a jego działalność nie budzi żadnych wątpliwości. Nie rozumie dla czego rozpoczęła się nagonka, bo przecież działał zgodnie z regulaminem. Po reportażu myślałem że powinien dostać gigantyczną karę finansową. Po lekturze komentarzy wydaje mi się, że terapia u lekarza specjalisty też by się przydała.
@Kapitan-Planeta: Porypany kraj Polska. Zaden rząd, nie zrobił bata na tego typu działalność. A takich i podobnie działających firm w tym kraju jest masa. Dziwne jest, że ludziom sie nie zapala lampka jak dziwni pseudo kurierzy do nich przyjechali. Tak jakby oddać laptopa nie wiadomo komu w łapy ...
@waters: Zgadza się. Tupet, ponieważ każda z tych sytuacji była sprowokowana przez klientów, którzy groźbami usiłowali wymusić przyspieszenie usługi, lub uniknąć zapłaty za usługę. Wszystkie te przypadki są staranie udokumentowane. Nagrania rozmów, smsy itp.
@kaziu12: Nic nie było ukryte. Zgodnie z prawem klienci dostawali i dostają na piśmie warunki umowy i podpisują , że z nimi się zapoznali. "Problem" mają tylko i wyłącznie klienci, którzy groźbami i szantażem próbują wymusić szybszą naprawę niż jest to możliwe. A są to naprawdę pojedyńcze przypadki. Co ciekawe wszyscy okazują się biegli w zapisach regulaminu i szukają różnych kruczków aby uniknąć jakiejkolwiek zapłaty. np. Panie Marta i Sonia Grzywacz
Ha, prawie wysłałem do nich laptopa kilka tygodni temu. Szczęśliwie chamski ton odbierającego telefon dał mi do myślenia. Ktoś może polecić sprawdzony serwis pogwarancyjny ASUSa (wymiana matrycy) w Waw? :)
Super teraz Policja zabrała laptopy do sprawy sądowej (a dokładnie to trafia do magazynu sądowego jako dowód w sprawie ) a ta jak wiadomo jak pozwany ma dobrego adwokata może się ciągnąć z pół roku, rok albo dłużej. Czyli z deszczu pod rynnę sprawa z laptopami. Pracowałem w sądzie to wiem o co chodzi... Bez sensu. Pamiętam typa co odzyskał komputer z depozytu sądowego dopiero po sprawie sądowej t.j. po 10 latach
@neoartysta86 dowód w postaci laptopów nie musi być przechowywany w depozycie sądowym i może zostać wydany klientom, w przypadku oskarżenia o oszustwo. W tej sytuacja, wystarczą zdjęcia, notatka służbowa, zeznania i dokumentacja. Zachowanie przedmiotów oszustwa w identycznym stanie nie jest bowiem wymagane, ich stan nie ma znaczenia dla sprawy, zaś ich przechowywanie byłoby sprzeczne z zasadami współżycia społecznego.
@Clear: Tutaj nie doszło do przestępstwa, ponieważ nikt nie odmawiał klientowi wydania laptopa. Wprost przeciwnie, to klient urządził przedstawienie odmawiając pokwitowania zwrotu mu laptopa. Zapewne zrobił to dla potrzeb programu, podobnie jak jego kolega , który usiłował wyłudzić niezgodną ze stanem faktycznym ekspertyzę potrzebna do przestępstwa ubezpieczeniowego. poza tym klient zrzucał i zarzuca mi oszustwo. Jeśli faktycznie złożył takie zawiadomienie na policji, to w tym wypadku laptop powinien zostać zbadany przez
Ale co, już, tyle? Pan naciągacz i oszust został poproszony żeby tego więcej nie robił i koniec sprawy? A co z niesłusznie pobraną kasą? Z nerwami ludzi? Pogrożono paluszkiem: niegrzeczny @jacek-pasztaleniec:, be...( ಠ_ಠ)
@etui64: Nie było sytuacji w których pieniądze zostały niesłusznie pobrane. Natomiast nie wykluczyłem i nie wykluczam błędu. Dlatego też czekam na reklamacje, jeśli przypadek niesłusznie pobranej opłaty zdarzy się, to oczywiście pieniadze zostaną zwrócone. Moja rozmowa z reporterami TVN Uwaga trwała ponad godzine, zostało z niej kilka moich wypowiedzi, często wyrwanych z kontekstu i ucietych w połowie.
@jacek-pasztaleniec: Czyli nie masz sobie nic do zarzucenia? Jesteś uczciwym facetem a ten dziadowski regulamin sam się napisał i w ogóle nie miałeś pojęcia o jego istnieniu? Nie kazałeś też sobie płacić kasy za friko i nie szantażowałeś nieoddaniem sprzętu? Człowiek siedzi na Wykopie i niby ma świadomość jak różni są tu ludzie a jednak przykro...
@etui64: Regulamin poza jednym punktem, który przeoczyłem, a z którego nigdy nie skorzystałem jest zgodny z prawem. Tak dla przykładu zapisy z regulaminów innych losowo wybranych serwisów: Wycena napraw sprzętu dostarczonego do serwisu jest bezpłatna. Koszt szczegółowej diagnozy laptopa wynosi 80zł brutto, komputera stacnonarnego 130zł brutto. W przypadku rezygnacji z naprawy na którą klient wyraził zgodę z przyczyn wiadomych tylko dla siebie (dotyczy sprzętu będącego w trakcie naprawy, po wcześniejszej akceptacji
Tak oglądam i patrzę na te torby na laptopy, to myślałem że ludzie tam walczą o jakieś starsze modele, ale jak pod koniec łysy powiedział że chce Della XPS to mu się nie dziwie (╯︵╰,)
@Cloudziu: Wysłałem klientowi numer konta do wpłaty. Wysłałem maila na którego mógł i nadal może złożyć reklamację. Nie złożył reklamacji, nie zażądał zwrotu laptopa. Założyłem więc , że ma zamiar wpłacić pieniądze. Gdy przyszedł z reporterami TVN także nie robiłem problemu ze zwrotem laptopa, oczekiwałem jedynie pokwitowania. Kilkakrotnie to powtórzyłem, także w rozmowie z policjantami. Klient odmówił przyjęcia laptopa i pokwitowania go. Więc aby nie przedłużać sytuacji, policjanci zatrzymali laptopa. To
@kaziu12: Wszystkie historie przekoloryzował. Dysponuje nagraniami rozmów, wszystko mam udokumentowane. W każdej przedstawionej sytuacji prawo i zdrowy rozsądek są po mojej stronie. Po prostu grupa hejterów osiągnęła swój cel. Co ciekawe żadnen z ich zarzutów nie zostały potwierdzone. Tylko skupiono sie na tym, że nie wykonałem obowiązku informacyjnego wobec klientów. Podczas gdy kazdy z tych klientów na piśmie potwierdził warunki umowy. A problem klienta polegał za kazdym razem na tym ,
@Gabaryt: Działanie zgodne z prawem nie jest naciąganiem. Zresztą wystarczy obejrzeć uważnie program. W 7min 50s jest pokazane jak ktoś podstawiony przez TVN Uwaga przekazuje laptopa. Laptop został odebrany i zwrócony w bardzo kulturalnej atmosferze. "Problem" mają tylko i wyłącznie klienci, którzy groźbami próbują wymusić szybszą naprae niż jest możliwa.
@wojna: Tak bym tego nie ujął. Ale jest grupa klientów,na szczęście niewielka, którzy uważają że każde ich zachowanie jest akceptowalne bo sa klientami. I wychodza z tego później takie kwiatki.
@jacek-pasztaleniec: Czytając twoje wypowiedzi odnoszę wrażenie, że dla ciebie klient to wróg. "Biznesmeni" twojego pokroju powinni nie mieć szansy utrzymać się na rynku chociażby przez miesiąc.
Komentarze (481)
najlepsze
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
https://www.wykop.pl/link/4300481/pogotowie-komputerowe-24-juz-lepiej-rozwalic-laptopa-o-sciane/
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Jestem więc pewien, że ma taki "model biznesowy".
@javaman:
@UMPC-GENESIS: tak samo serwisy samochodowe ;/
Komentarz usunięty przez moderatora
No to praktycznie jak w każdej branży, są #!$%@?. Skończ tak #!$%@?ć, że to IT tak robi.
Zastanawia mnie inna rzecz - jakim trzeba być dzbanem, żeby kupić Della XPS, laptopa biurowego z najlepszym możliwym serwisem i gwarancją Next Business Day, a następnie oddać go do naprawy do pierwszego lepszego serwisu zamiast bezpośrednio do Della? (ಠ‸ಠ)
@smotek: nawet jak kupisz laptopa z drugiej ręki, to można go oddać do autoryzowanego serwisu. Może będzie nieco drożej, ale jakość obsługi pewna, oryginalność części również. Każdy normalny człowiek zrobiłby tak w przypadku narzędzia pracy.
Także ten zapis nie chroniłby cię od odpowiedzialności karnej. Jest tylko po to, aby straszyc klientow... przeczytaja i pomysla ze zabierzesz im sprzet. A wystarczy pojsc do prawnika...
Komentarz usunięty przez moderatora
Ktoś może polecić sprawdzony serwis pogwarancyjny ASUSa (wymiana matrycy) w Waw? :)
poza tym klient zrzucał i zarzuca mi oszustwo. Jeśli faktycznie złożył takie zawiadomienie na policji, to w tym wypadku laptop powinien zostać zbadany przez
Komentarz usunięty przez moderatora
Czyli nie masz sobie nic do zarzucenia?
Jesteś uczciwym facetem a ten dziadowski regulamin sam się napisał i w ogóle nie miałeś pojęcia o jego istnieniu? Nie kazałeś też sobie płacić kasy za friko i nie szantażowałeś nieoddaniem sprzętu?
Człowiek siedzi na Wykopie i niby ma świadomość jak różni są tu ludzie a jednak przykro...
Tak dla przykładu zapisy z regulaminów innych losowo wybranych serwisów:
Wycena napraw sprzętu dostarczonego do serwisu jest bezpłatna. Koszt szczegółowej diagnozy laptopa wynosi 80zł brutto, komputera stacnonarnego 130zł brutto. W przypadku rezygnacji z naprawy na którą klient wyraził zgodę z przyczyn wiadomych tylko dla siebie (dotyczy sprzętu będącego w trakcie naprawy, po wcześniejszej akceptacji
To
Komentarz usunięty przez moderatora