@PrawdziwyRealista: widać że oderwany od rzeczywistości jesteś... dostanie 100 tys grzywny nie zaplaci, wejdzie komornik, stwierdzi niewyplacalność pojdzie do umorzenia a gosc dalej w #!$%@? bedzie robil ludzi
@PrawdziwyRealista: cumplu mam 2 rozprawy w sądzie wygrane i 2 osoby widzą mi hajs i ani grosza od 5 lat nie zobaczyłem. Komornik nie umie nic wyciągnąć jak masz jakiś sposób na takie osoby to daj znać. Pytałem się prawnika i powiedział, że najprawdopodobniej nigdy pieniędzy nie zobaczę chyba że gość zacznie pracować i spłaci inaczej nie ¯\_(ツ)_/¯
Co za tępy typ z @jacek-pasztaleniec. O wszystkich dodatkowych opłatach trzeba wyraźnie klienta poinformować, a nie podsunąć mu karteczkę z regulaminem do podpisania. To już od bardzo dawna tak nie działa i traktowane jest jako naciąganie/oszustwo czyt. nieuczciwa praktyka handlowa. Nie możesz się zasłaniać tym, że klient podpisał regulamin bez czytania go, bądź człowieku poważny i nie wymyślaj sobie nowego prawa. Cwaniaczek się znalazł "He he dam klientowi kartkę z regulaminem
@jacek-pasztaleniec: Widziałem, że dalej będziesz bronił swojej wersji. Dalej nie widzisz nic złego w tym, że taki regulamin w ogóle istnieje. Sam fakt, że klient musi zapoznać się z jego treścią przed przyjazdem kuriera stawia cię w złym świetle, bo klient nie może liczyć na twoją przyzwoitość. A co z tym facetem z reportażu, któremu przetrzymywałeś laptopa? Koleś pewnie używa tego laptopa do pracy, zaufał twojej firmie i czekał na naprawę,
@AldoAldo: Swoją drogą obserwując jego zachowanie i to co mówi, ma jak najbardziej jakieś zaburzenia psychiczne i on jest święcie przekonany o tym że ma rację.
@Freakz: przeciez on siedzi na wykopie i odpisuje na negatywne komentarze, ze posadzi za znieslawienie i nieprawdziwe komentarze bo wszystko robi legalnie xD typ nawet jak dostanie kare od sadu dalej bedzie psioczyl, ze wszytko bylo ok
@javaman: jak nie masz kosztów prowadzenia firmy to każdy hajs na czysto jest niezły. Jak prowadzisz firmę to wszystko wygląda zupełnie inaczej. Z każdego laptopa trzeba sporo odjąć a jeśli nie oszukujesz i faktycznie naprawiasz tylko to co uszkodzone to nie zarabia się za wiele. Dostałem propozycję pracy bez zmartwień o klientów i prowadzenie firmy w momencie gdy już miałem dość. Skorzystałem.
To chyba jeszcze studiow nie ukonczyles, skoro twierdzisz, ze "calkiem ladny hajs" zarobiles. Wszystko brales do kieszni, a tak naprawde w teorii powinienes sie z kazdej zlotowki rozliczyc @javaman:
Wykop.pl rękoma swoich moderatorów broni dobrego imienia oszustów i złodziei i kasuje nieprzychylne komentarze które obnażają patologię. Co więcej, moderator zasteasza mnie że mi zablokuje konto. A więc zacny stulejarzu(do moderatora) zablokowane konto na tym portslu nie będzie dla mnie powodem do:samookaleczeń nawrócenia się na muzułmanizm zerwania z dotychczasowym życiem czy rozwodu z żoną.
Nosz KUR*A JEGO M*Ć.. Przez takich Ciuli mamy potem problemy na rynku Serwisu sprzętu komputerowego oraz Rebalingu i wymiany podzespołów... Bo każdy potem patrzy na serwis jak na złodziei :/ LULZ zgłosić sprawę do UOKIK i niech mu dupę trzepią !!! Ktoś ma namiar na nazwę tej Firmy... Czasami Rynek sam się czyści z takich odpadów a czasami trzeba w tym pomóc...
@UMPC-GENESIS: My nie robimy reballingu , chyba że w ostateczności jak dany układ nie jest dostępny, nie wymieniamy też płyt głównych. Zajmujemy się naprawą płyt głównych i robimy to profesjonalnie. Niemal nie ma reklamacji i często naprawiamy beznadziejne przypadki po innych serwisach. O laptopach po zalaniu , czy upadkach już nie wspomnę.
@jacek-pasztaleniec: A ty człowieku dalej swoje. Oszukiwałeś ludzi, podczas rozmowy z reportem przyznałeś że ekspertyza jest darmowa. Sztucznie przeciągałeś terminy ekspertyzy żeby przytulić opłatę z regulaminu. Zwykłym złodziejem jesteś.
@jacek-pasztaleniec: ale zapis w regulaminie 48h lub dłużej jeśli coś, jest nie fair wobec klienta. Powinieneś po 48h dać znać że termin się wydłuża z konkretnych powodów i tutaj pozwolić klientowi zadecydować czy chce czekać dalej czy zwracasz sprzęt bez dodatkowych kosztów. Uniknąłbyś całej tej afery która teraz jest...
Wykop na główną a złodziej do piekła. Nikt tu nie łyknie tych jego głodnych kawałków cwaniactwo capi na kilometr a branża informatyczna ma to do siebie że żeruje na ludziach nie znających się na informatyce i w zasadzie są w stanie im wcisnąć każdy szajs do chwili kiedy inny człowiek z branży nie zweryfikuje ich poprzez prowokację.
@jacek-pasztaleniec pierd....lisz jak potluczony biuro nie przeznaczone dla klientów tylko ze takiego biura nie ma ukrywasz sie jak szczur i wszystko przez kuriera zeby okradani ludzie nie mogli cie namierzyc nawet nie dajesz takiej opcji zeby samemu sprzet dostarczyc bo to z grubsza przemyslany walek jeszcze ten regulamin kto oddajac sprzet kurierowi przy nim wertuje internet i szuka na telefonie jakiegos regulaminu
Nie będę się odnosił do samej treści reportażu, bo jak dla mnie koleś jest zwykłym oszustem i tyle. Zastanawia mnie inna rzecz - jakim trzeba być dzbanem, żeby kupić Della XPS, laptopa biurowego z najlepszym możliwym serwisem i gwarancją Next Business Day, a następnie oddać go do naprawy do pierwszego lepszego serwisu zamiast bezpośrednio do Della? (ಠ‸ಠ)
ieudolnie i niezgodnie ze stanem faktycznym opisał usterkę laptopa.
@jacek-pasztaleniec: No i #!$%@? co z tego? Masz też w regulaminie że klienci oddający do naprawy muszą skończyć studia informatyczne? Opisał jak umiał, może w 100% błędnie. To jest twoja #!$%@? robota.
określiłem jego zachowanie dziecinnym i się zaczęlo.
Jakim #!$%@? #!$%@? amatorem trzeba być, żeby w ten sposób zwracać się do klientów. Nawet jakby ci od #!$%@?ów jechał, to albo jesteś
@jacek-pasztaleniec: Jesteś totalnym ale to totalnym amatorem. Zakładając teoretycznie, że twoje kłamstwa w hipotetycznej rzeczywistości są prawdą, to po kiego grzyba w ogóle trzymałeś tego laptopa, skoro rzekomo klient wszystko zrobił źle? Dlaczego nie poszedłeś po najprostszej linii i nie odpowiedziałeś "w takiej sytuacji nie możemy naprawić ani zdiagnozować, proszę spróbować winnym serwisie"? Bo byłeś tak chciwy na wymyśloną przez siebie kilkusetzłotową opłatę? Bo nie przewidziałeś, że takie sytuacje mogą się
@jacek-pasztaleniec: Z regulaminu się nie wywiniesz. Mogłeś uczciwie prowadzić interes i zarabiać hajs, wybrałeś naciąganie ludzi i działania na granicy prawa, co będzie się na tobie mściło.
@bolorollo: Nigdy taka systuacja nie miała miejsca. Żaden laptop klienta nie przeszedł na własność serwisu. Pomimo , że byłoby to zgodne z prawem to nie korzystałem z takiej możliwości i nie mam zamiaru korzystać.
@jacek-pasztaleniec: bo nie na tym polega twój biznes :D. Poza tym musisz mieć wyrok sądu, aby zasiedzieć sprzęt ruchomy. Taki sprzęt musiałby być u ciebie co najmniej 3 lata i w dodatku spełniać kilka dodatkowych wymogów.
Także ten zapis nie chroniłby cię od odpowiedzialności karnej. Jest tylko po to, aby straszyc klientow... przeczytaja i pomysla ze zabierzesz im sprzet. A wystarczy pojsc do prawnika...
Ja pieprze typ oszukiwał klientów i jednocześnie zbudował sobie w mózgu fortece wyparcia... W jego świecie to on jest oszukiwany, a jego działalność nie budzi żadnych wątpliwości. Nie rozumie dla czego rozpoczęła się nagonka, bo przecież działał zgodnie z regulaminem. Po reportażu myślałem że powinien dostać gigantyczną karę finansową. Po lekturze komentarzy wydaje mi się, że terapia u lekarza specjalisty też by się przydała.
@Kapitan-Planeta: Porypany kraj Polska. Zaden rząd, nie zrobił bata na tego typu działalność. A takich i podobnie działających firm w tym kraju jest masa. Dziwne jest, że ludziom sie nie zapala lampka jak dziwni pseudo kurierzy do nich przyjechali. Tak jakby oddać laptopa nie wiadomo komu w łapy ...
Zgodnie z prawem klienci dostawali i dostają na piśmie warunki umowy i podpisują
@jacek-pasztaleniec: Podpisywali protokół odbioru z linkiem do strony. Jak mieli się poznać z warunkami umowy jak mieli sprzęt zepsuty? Oczywiście z przodu pokwitowania nie ma wzmianki, że regulamin jest na odwrocie. Na wszelkie dodatkowe opłaty musi konsument wyrazić zgodę. Zgoda nie może być wyrażona przez akceptację regulaminu.
Ha, prawie wysłałem do nich laptopa kilka tygodni temu. Szczęśliwie chamski ton odbierającego telefon dał mi do myślenia. Ktoś może polecić sprawdzony serwis pogwarancyjny ASUSa (wymiana matrycy) w Waw? :)
Super teraz Policja zabrała laptopy do sprawy sądowej (a dokładnie to trafia do magazynu sądowego jako dowód w sprawie ) a ta jak wiadomo jak pozwany ma dobrego adwokata może się ciągnąć z pół roku, rok albo dłużej. Czyli z deszczu pod rynnę sprawa z laptopami. Pracowałem w sądzie to wiem o co chodzi... Bez sensu. Pamiętam typa co odzyskał komputer z depozytu sądowego dopiero po sprawie sądowej t.j. po 10 latach
@neoartysta86 dowód w postaci laptopów nie musi być przechowywany w depozycie sądowym i może zostać wydany klientom, w przypadku oskarżenia o oszustwo. W tej sytuacja, wystarczą zdjęcia, notatka służbowa, zeznania i dokumentacja. Zachowanie przedmiotów oszustwa w identycznym stanie nie jest bowiem wymagane, ich stan nie ma znaczenia dla sprawy, zaś ich przechowywanie byłoby sprzeczne z zasadami współżycia społecznego.
Ale co, już, tyle? Pan naciągacz i oszust został poproszony żeby tego więcej nie robił i koniec sprawy? A co z niesłusznie pobraną kasą? Z nerwami ludzi? Pogrożono paluszkiem: niegrzeczny @jacek-pasztaleniec:, be...( ಠ_ಠ)
@jacek-pasztaleniec: Czyli nie masz sobie nic do zarzucenia? Jesteś uczciwym facetem a ten dziadowski regulamin sam się napisał i w ogóle nie miałeś pojęcia o jego istnieniu? Nie kazałeś też sobie płacić kasy za friko i nie szantażowałeś nieoddaniem sprzętu? Człowiek siedzi na Wykopie i niby ma świadomość jak różni są tu ludzie a jednak przykro...
@jacek-pasztaleniec: Ok, wiele pisania z którego niewiele wynika w kontekście materiału. Niemniej przyjęłam do wiadomości że nadal uważasz że wszystko jest ok. Skoro tak, to jaki jest powód tak starannego kamuflowania siedziby firmy? Wszak człowiek uczciwy nie ma potrzeby chowania się przed klientami, wręcz przeciwnie, w każdym momencie służy im wyjaśnieniami i informuje o postępach prac... Wynajmowanie lokalu i nieopłacanie czynszu też stawia Cię w nienajlepszym świetle...
Tak oglądam i patrzę na te torby na laptopy, to myślałem że ludzie tam walczą o jakieś starsze modele, ale jak pod koniec łysy powiedział że chce Della XPS to mu się nie dziwie (╯︵╰,)
@Cloudziu: Wysłałem klientowi numer konta do wpłaty. Wysłałem maila na którego mógł i nadal może złożyć reklamację. Nie złożył reklamacji, nie zażądał zwrotu laptopa. Założyłem więc , że ma zamiar wpłacić pieniądze. Gdy przyszedł z reporterami TVN także nie robiłem problemu ze zwrotem laptopa, oczekiwałem jedynie pokwitowania. Kilkakrotnie to powtórzyłem, także w rozmowie z policjantami. Klient odmówił przyjęcia laptopa i pokwitowania go. Więc aby nie przedłużać sytuacji, policjanci zatrzymali laptopa. To
@jacek-pasztaleniec hejterów to może mieć jakaś gwiazda popu, albo inny aktor, a nie piekarz, pielęgniarka, murarz, czy serwisant. Jeżeli ponad sto osób poświęciło swój czas i energię na szukanie innych osób, które miały z Tobą do czynienia, to szukał bym winy w sobie, a nie w urojonych hejterach.
@jacek-pasztaleniec: skończ wpaść, wstydu oszczędź... Wynajmujesz Pan lokal za który nie płacisz, do tego masz Pan jakieś lewe interesy z lokalnym kurierem i na uboczu jakiś pokoik 2 na 2 metry z 3 zatrudnionymi osobami gdzie nikt nie ma miejsca... Wali tu januszingiem tak zwanym... Zwijaj Pan interes, bo kaleczysz Pan ten zawód
@jacek-pasztaleniec: Czytając twoje wypowiedzi odnoszę wrażenie, że dla ciebie klient to wróg. "Biznesmeni" twojego pokroju powinni nie mieć szansy utrzymać się na rynku chociażby przez miesiąc.
@jacek-pasztaleniec: Te groźby i hejt skądś się biorą. Ale ty tego nie rozumiesz bo takim właśnie człowiekiem jesteś jak na reportażu. Wydaje ci się, że wszyscy są przeciw tobie, a tak naprawdę to ty z góry zakładasz że każdy musi zostawić u ciebie pieniądze.
Komentarze (481)
najlepsze
https://www.wykop.pl/link/4300481/pogotowie-komputerowe-24-juz-lepiej-rozwalic-laptopa-o-sciane/
Pytałem się prawnika i powiedział, że najprawdopodobniej nigdy pieniędzy nie zobaczę chyba że gość zacznie pracować i spłaci inaczej nie ¯\_(ツ)_/¯
@jacek-pasztaleniec:
no tak, potrzebny byl kontakt... to wrocmy jeszcze raz, jak to jest z tym fizycznym adresem?
@jacek-pasztaleniec:
a klienci przez miesiace nie mogli sie spotkac w biurze :D W TWOIM biurze. Tu problemu jakos nie widzisz :]
@jacek-pasztaleniec:
?!?!?!? Dell i nietypowy zasilacz? Jasne :] Co w nim takiego nietypowego?
@javaman:
@UMPC-GENESIS: tak samo serwisy samochodowe ;/
Jaki prezes firmy wlatuje na wypok o 5 rano bronić swego biznesu? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Zastanawia mnie inna rzecz - jakim trzeba być dzbanem, żeby kupić Della XPS, laptopa biurowego z najlepszym możliwym serwisem i gwarancją Next Business Day, a następnie oddać go do naprawy do pierwszego lepszego serwisu zamiast bezpośrednio do Della? (ಠ‸ಠ)
@jacek-pasztaleniec: No i #!$%@? co z tego? Masz też w regulaminie że klienci oddający do naprawy muszą skończyć studia informatyczne? Opisał jak umiał, może w 100% błędnie. To jest twoja #!$%@? robota.
Jakim #!$%@? #!$%@? amatorem trzeba być, żeby w ten sposób zwracać się do klientów. Nawet jakby ci od #!$%@?ów jechał, to albo jesteś
Także ten zapis nie chroniłby cię od odpowiedzialności karnej. Jest tylko po to, aby straszyc klientow... przeczytaja i pomysla ze zabierzesz im sprzet. A wystarczy pojsc do prawnika...
Komentarz usunięty przez moderatora
@jacek-pasztaleniec: Podpisywali protokół odbioru z linkiem do strony. Jak mieli się poznać z warunkami umowy jak mieli sprzęt zepsuty? Oczywiście z przodu pokwitowania nie ma wzmianki, że regulamin jest na odwrocie.
Na wszelkie dodatkowe opłaty musi konsument wyrazić zgodę. Zgoda nie może być wyrażona przez akceptację regulaminu.
Ktoś może polecić sprawdzony serwis pogwarancyjny ASUSa (wymiana matrycy) w Waw? :)
Komentarz usunięty przez moderatora
Czyli nie masz sobie nic do zarzucenia?
Jesteś uczciwym facetem a ten dziadowski regulamin sam się napisał i w ogóle nie miałeś pojęcia o jego istnieniu? Nie kazałeś też sobie płacić kasy za friko i nie szantażowałeś nieoddaniem sprzętu?
Człowiek siedzi na Wykopie i niby ma świadomość jak różni są tu ludzie a jednak przykro...
Ok, wiele pisania z którego niewiele wynika w kontekście materiału.
Niemniej przyjęłam do wiadomości że nadal uważasz że wszystko jest ok.
Skoro tak, to jaki jest powód tak starannego kamuflowania siedziby firmy?
Wszak człowiek uczciwy nie ma potrzeby chowania się przed klientami, wręcz przeciwnie, w każdym momencie służy im wyjaśnieniami i informuje o postępach prac...
Wynajmowanie lokalu i nieopłacanie czynszu też stawia Cię w nienajlepszym świetle...
To
Komentarz usunięty przez moderatora