@jacek-pasztaleniec: A ty człowieku dalej swoje. Oszukiwałeś ludzi, podczas rozmowy z reportem przyznałeś że ekspertyza jest darmowa. Sztucznie przeciągałeś terminy ekspertyzy żeby przytulić opłatę z regulaminu. Zwykłym złodziejem jesteś.
@jacek-pasztaleniec: ale zapis w regulaminie 48h lub dłużej jeśli coś, jest nie fair wobec klienta. Powinieneś po 48h dać znać że termin się wydłuża z konkretnych powodów i tutaj pozwolić klientowi zadecydować czy chce czekać dalej czy zwracasz sprzęt bez dodatkowych kosztów. Uniknąłbyś całej tej afery która teraz jest...
Wykop na główną a złodziej do piekła. Nikt tu nie łyknie tych jego głodnych kawałków cwaniactwo capi na kilometr a branża informatyczna ma to do siebie że żeruje na ludziach nie znających się na informatyce i w zasadzie są w stanie im wcisnąć każdy szajs do chwili kiedy inny człowiek z branży nie zweryfikuje ich poprzez prowokację.
@jacek-pasztaleniec pierd....lisz jak potluczony biuro nie przeznaczone dla klientów tylko ze takiego biura nie ma ukrywasz sie jak szczur i wszystko przez kuriera zeby okradani ludzie nie mogli cie namierzyc nawet nie dajesz takiej opcji zeby samemu sprzet dostarczyc bo to z grubsza przemyslany walek jeszcze ten regulamin kto oddajac sprzet kurierowi przy nim wertuje internet i szuka na telefonie jakiegos regulaminu
Nie będę się odnosił do samej treści reportażu, bo jak dla mnie koleś jest zwykłym oszustem i tyle. Zastanawia mnie inna rzecz - jakim trzeba być dzbanem, żeby kupić Della XPS, laptopa biurowego z najlepszym możliwym serwisem i gwarancją Next Business Day, a następnie oddać go do naprawy do pierwszego lepszego serwisu zamiast bezpośrednio do Della? (ಠ‸ಠ)
ieudolnie i niezgodnie ze stanem faktycznym opisał usterkę laptopa.
@jacek-pasztaleniec: No i #!$%@? co z tego? Masz też w regulaminie że klienci oddający do naprawy muszą skończyć studia informatyczne? Opisał jak umiał, może w 100% błędnie. To jest twoja #!$%@? robota.
określiłem jego zachowanie dziecinnym i się zaczęlo.
Jakim #!$%@? #!$%@? amatorem trzeba być, żeby w ten sposób zwracać się do klientów. Nawet jakby ci od #!$%@?ów jechał, to albo jesteś
@jacek-pasztaleniec: Jesteś totalnym ale to totalnym amatorem. Zakładając teoretycznie, że twoje kłamstwa w hipotetycznej rzeczywistości są prawdą, to po kiego grzyba w ogóle trzymałeś tego laptopa, skoro rzekomo klient wszystko zrobił źle? Dlaczego nie poszedłeś po najprostszej linii i nie odpowiedziałeś "w takiej sytuacji nie możemy naprawić ani zdiagnozować, proszę spróbować winnym serwisie"? Bo byłeś tak chciwy na wymyśloną przez siebie kilkusetzłotową opłatę? Bo nie przewidziałeś, że takie sytuacje mogą się
@jacek-pasztaleniec: Z regulaminu się nie wywiniesz. Mogłeś uczciwie prowadzić interes i zarabiać hajs, wybrałeś naciąganie ludzi i działania na granicy prawa, co będzie się na tobie mściło.
@bolorollo: Nigdy taka systuacja nie miała miejsca. Żaden laptop klienta nie przeszedł na własność serwisu. Pomimo , że byłoby to zgodne z prawem to nie korzystałem z takiej możliwości i nie mam zamiaru korzystać.
@jacek-pasztaleniec: bo nie na tym polega twój biznes :D. Poza tym musisz mieć wyrok sądu, aby zasiedzieć sprzęt ruchomy. Taki sprzęt musiałby być u ciebie co najmniej 3 lata i w dodatku spełniać kilka dodatkowych wymogów.
Także ten zapis nie chroniłby cię od odpowiedzialności karnej. Jest tylko po to, aby straszyc klientow... przeczytaja i pomysla ze zabierzesz im sprzet. A wystarczy pojsc do prawnika...
Ja pieprze typ oszukiwał klientów i jednocześnie zbudował sobie w mózgu fortece wyparcia... W jego świecie to on jest oszukiwany, a jego działalność nie budzi żadnych wątpliwości. Nie rozumie dla czego rozpoczęła się nagonka, bo przecież działał zgodnie z regulaminem. Po reportażu myślałem że powinien dostać gigantyczną karę finansową. Po lekturze komentarzy wydaje mi się, że terapia u lekarza specjalisty też by się przydała.
@Kapitan-Planeta: Porypany kraj Polska. Zaden rząd, nie zrobił bata na tego typu działalność. A takich i podobnie działających firm w tym kraju jest masa. Dziwne jest, że ludziom sie nie zapala lampka jak dziwni pseudo kurierzy do nich przyjechali. Tak jakby oddać laptopa nie wiadomo komu w łapy ...
Zgodnie z prawem klienci dostawali i dostają na piśmie warunki umowy i podpisują
@jacek-pasztaleniec: Podpisywali protokół odbioru z linkiem do strony. Jak mieli się poznać z warunkami umowy jak mieli sprzęt zepsuty? Oczywiście z przodu pokwitowania nie ma wzmianki, że regulamin jest na odwrocie. Na wszelkie dodatkowe opłaty musi konsument wyrazić zgodę. Zgoda nie może być wyrażona przez akceptację regulaminu.
Ha, prawie wysłałem do nich laptopa kilka tygodni temu. Szczęśliwie chamski ton odbierającego telefon dał mi do myślenia. Ktoś może polecić sprawdzony serwis pogwarancyjny ASUSa (wymiana matrycy) w Waw? :)
Super teraz Policja zabrała laptopy do sprawy sądowej (a dokładnie to trafia do magazynu sądowego jako dowód w sprawie ) a ta jak wiadomo jak pozwany ma dobrego adwokata może się ciągnąć z pół roku, rok albo dłużej. Czyli z deszczu pod rynnę sprawa z laptopami. Pracowałem w sądzie to wiem o co chodzi... Bez sensu. Pamiętam typa co odzyskał komputer z depozytu sądowego dopiero po sprawie sądowej t.j. po 10 latach
@neoartysta86 dowód w postaci laptopów nie musi być przechowywany w depozycie sądowym i może zostać wydany klientom, w przypadku oskarżenia o oszustwo. W tej sytuacja, wystarczą zdjęcia, notatka służbowa, zeznania i dokumentacja. Zachowanie przedmiotów oszustwa w identycznym stanie nie jest bowiem wymagane, ich stan nie ma znaczenia dla sprawy, zaś ich przechowywanie byłoby sprzeczne z zasadami współżycia społecznego.
Komentarze (481)
najlepsze
Jaki prezes firmy wlatuje na wypok o 5 rano bronić swego biznesu? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Zastanawia mnie inna rzecz - jakim trzeba być dzbanem, żeby kupić Della XPS, laptopa biurowego z najlepszym możliwym serwisem i gwarancją Next Business Day, a następnie oddać go do naprawy do pierwszego lepszego serwisu zamiast bezpośrednio do Della? (ಠ‸ಠ)
@jacek-pasztaleniec: No i #!$%@? co z tego? Masz też w regulaminie że klienci oddający do naprawy muszą skończyć studia informatyczne? Opisał jak umiał, może w 100% błędnie. To jest twoja #!$%@? robota.
Jakim #!$%@? #!$%@? amatorem trzeba być, żeby w ten sposób zwracać się do klientów. Nawet jakby ci od #!$%@?ów jechał, to albo jesteś
Także ten zapis nie chroniłby cię od odpowiedzialności karnej. Jest tylko po to, aby straszyc klientow... przeczytaja i pomysla ze zabierzesz im sprzet. A wystarczy pojsc do prawnika...
Komentarz usunięty przez moderatora
@jacek-pasztaleniec: Podpisywali protokół odbioru z linkiem do strony. Jak mieli się poznać z warunkami umowy jak mieli sprzęt zepsuty? Oczywiście z przodu pokwitowania nie ma wzmianki, że regulamin jest na odwrocie.
Na wszelkie dodatkowe opłaty musi konsument wyrazić zgodę. Zgoda nie może być wyrażona przez akceptację regulaminu.
Ktoś może polecić sprawdzony serwis pogwarancyjny ASUSa (wymiana matrycy) w Waw? :)