Jak deweloperzy korkują Warszawę przy wsparciu miejskich urzędników
Warszawa już dawno przegoniła pod względem podaży nowoczesnej powierzchni biurowej stolice krajów Europy Środkowej i podjęła rywalizację z zachodnimi metropoliami. Co jednak martwi, to niekontrolowany rozwój miasta – wbrew światowym trendom i wbrew prawu...
DanielPlainview z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 162
- Odpowiedz
Komentarze (162)
najlepsze
Prawdziwy problem w Warszawie to nie tyle ludzie co jadą zaparkować w biurowcu, tylko ludzie którzy jadą do tego biurowca i parkują gdzie się da.
Na zachodzie właśnie budują parkingi podziemne.
@GokuMK: szerokie aleje też się korkują, mają swoją ograniczoną przepustowość, nie tak wcale wielką.
@GokuMK: O! I tak to właśnie powinno działać!!! P--o dla Ciebie. Jak słyszę socjalistyczne p--------o w rodzaju "państwo mi powinno zapewnić, bo ja muszę mieć gdzie parkować" to mnie mdli.
Porównam Warszawę z Krakowem
1. lepsza praca, lepsza kasa
2. drogi rowerowe (są przezajebiste i prawie wszędzie)!!!111111!!@!!!!!
3. drogi są przepustowe, w
Mimo ogólnych zachwytów i kibicowania Zarządu Dróg Miejskich pozostaję mocno sceptyczny wobec ekspansji prywatnych firm, które na wzór publicznych rowerów Veturilo, oferują w centrum Warszawy wypożyczanie samochodów "na minuty"
Przewiduję za to dodatkowe problemy. Prywatne firmy i Zarząd Dróg Miejskich zapowiadają wprowadzenie do ruchu łącznie ponad tysiąc samochodów "na minuty". Czyli całkiem sporo. Wszystkie one krócej lub dłużej, a idę o zakład, że raczej dłużej, będą zajmowały cenne miejsca
Teraz wyobraź sobie że mam prywatny samochód, którym jeździłbym 3-4 razy w tygodniu. Jako stały mieszkaniec Śródmieścia mam prawo do praktycznie darmowego parkowania w Strefie Płatnego Parkowania. Mój samochód przez większość czasu stałby
@publiczny2010: LEWAK!1!1!1 KOMUNISTA!1!!!!!
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora