Tak kończy się próba samodzielnej wymiany styczników w Tesli Model S
Pomimo dość dobrej znajomości mechaniki, właściciel uszkodził swój samochód.
Inspektor_Kontroli_Skarbowej z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 148
Pomimo dość dobrej znajomości mechaniki, właściciel uszkodził swój samochód.
Inspektor_Kontroli_Skarbowej z
Komentarze (148)
najlepsze
Tylko środek beznadziejny - taki "urok" amerykańskiej motoryzacji..
@Morit: Im nowsze tym lepiej, stare psuły się na potęgę.
Ale w ramach gwarancji wymieniali napędy. Niektórym po kilka razy.
@SuchyBatman: @Kargaroth ten konkretny egzemplarz koleś złożył z kilku rozbitych tesli.
Skończyło się dobrze. Mimo amatorki bez podnośnika itd...
Wiecie co jest dobre? Tesla nie sprzedaje czesci zamiennnych! Normalnie ide sobie do salonu Skody i za 2 dni gora mam nawet jedna srubke do odbioru bez kosztow dostawy nawet (jak jest w Peugeot?). Dlatego ten gosc kupuje rozbite tesle w cenie zlomu bo naprawa nie jest prosta ani tania. Tesla jesli dowiaduje sie ze auto jest zezlomowane to
@marsjanin2012: Zawsze ktoś z elektroda.pl przeprogramuje ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ale i tak szacuneczek, że się podjął.
No i do tego epizod z policją z drugiej części filmu komiczny ;D
@Jarek_P: patriotyzm narzędziowy :). Dewalt i jeszcze Milwakee często widzę u amerykańców. W sumie nie ma co się dziwić, przywiązanie do marki. U Niemców pewnie najpopularniejszy Bosch i Metabo a u Japońców Makita i Hitachi ;).
U nas to pewnie Parkside będzie ;)
@morghul: Topex, nie zapominaj o naszym potentacie narzędziowym :)
Nie sprzedaje (jak zresztą inni producenci) części krytycznych. Jak kupisz do GM Bolta podkładkę termo-przewodzącą to dzwoń do tego profesora co rozbiera baterię (wg. instrukcji serwisowej). On próbował kupić...
Edit z tego co mówi w drugiej części to 750 kg?
( ͡º ͜ʖ͡º)
pomimo, że fachowiec(w porównaniu do mnie) to tak zapominalski, że aż strach jak tacy swoje autonomiczne auta zaczną serwisować w przyszłości
A tu sam Elon: https://twitter.com/elonmusk/status/744552907563991040
Tesla jest odporna (przez niedługi okres czasu) na zatopienie.
Nad tym jest podłoga przedziału pasażerskiego - normalnie też szczelna (na wypadek pożaru nie może się dostać dym).
Ale gościu składał tę Teslę z dwóch. I cała blacha (aluminium) jest z takiej co stała w słonej wodzie, a elektronika, silnik, bateria, wiązki z pozderzeniowej Tesli (aluminium nie wyklepiesz).
I ta słona woda zżarła klej/uszczelnienia w płycie podłogowej (jest na jednym
;)
@callisto: