Witam was wykopki
Niestety mam mały problem
O tuż dnia 13.03.2018 do dnia 15.03.2018 wypożyczyłem samochód po przez stronę ryanair samochód marki Audi.
Cena była bardzo atrakcyjna więc zdecydowałem się na trochę luksusu cena za dobę wynajmu to 50 zł. Na parkingu jak zwykle przekazanie kluczyków zrobiłem kilka fotek to samo po oddaniu samochodu. Auto oddałem w stanie nie uszkodzonym wyjmujący to jest firma Global-Rent-a-Car zobowiązała się oddać mi zaliczkę wkładu własnego po upływie 14 dni. Niestety dnia 26.03.2018 firma Global-Rent-a-Car potrąciła mi zaliczkę w wysokości 689,20 zł za rzekome uszkodzenia samochodu.
O całej sytuacji dowiedziałem się 26.03.2018 czyli 15 dni po zdaniu samochodu :
Szanowny Kliencie,
Uprzejmie informujemy, że z Pana / Pani karty zostanie pobrana kwota w wysokości 687,20 zł tytułem szkody w wynajmowanym pojeździe. W załączniku wysyłamy paragon potwierdzający pobranie kwoty.
W przypadku pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta firmy Global-Rent-a-Car pod adresem mailowym: customercare@global-rent-a-car.pl
Pozdrawiamy,
Zespół Obsługi Klientów
Firma Global-Rent-a-Car wysłała mi zdjęcia rzekomych uszkodzeń pojazdu
Zdjęcia są wykonane aparatem kiepskiej jakości i nie potrafię ich zlokalizować na samochodzie . Mam swoje zdjęcia przed odebraniem samochodu oraz po jego zdaniu ale czekam na odpowiedź w sprawie ulokowania tych uszkodzeń. Niestety nadal nie otrzymałem odwiedzi
Poniżej umowa protokół przekazania oraz zdania pojazdu.
Jestem pewien, że nie uszkodziłem pojazdu podczas rozmowy z Panem, który odbierał pojazd również informowałem go o tym, ale na protokole odbioru pojazdu mam na szybie zaznaczoną literkę R i nie wiem co to znaczy. Niestety byłem sam z 4 letnim synem i nie czytałem protokołu zdania pojazdu. Nie było żadnych uszkodzeń mam swoje zdjęcia . Protokół odbioru pojazdu jak i sama umowa była przedstawiona mi na małym tablet-zie . Nie spisywaliśmy żadnego protokołu uszkodzenia pojazdu
nie ma żadnych uwag w odbiorze pojazdu .
Szukam osób, które miały podobne sytuacje z firmą Global-Rent-a-Car lub Flex Rent a Car Warszawa.
Zastanawiam nie dla czego po 15 dniach dostałem informację o uszkodzeniach na pojeździe
czemu zdjęcia były robione cegłówką
Dziękuję wykopki za pomoc
Komentarze (396)
najlepsze
Jesli gdzies podrozujecie to poszukajcie ubezpieczenie, ktore pokrywa ubezpieczenie wynajmowanego samochodu. Firmy wynajmujace samochody, wynajmuja je po kosztach a zarabiaja poprostu na dodatkach lub ubezpieczeniu, ktore jest dosyc drogie.
Jesli wiec tak czy inaczej ubezpieczacie sie na wakacje to wezcie sobie ubezpieczenie, ktore pokrywa ewentualne szkody wynajetego samochodu. dzieki temu samochod wynajmiecie po mega niskiej cenie a i tak macie pelne ubezpieczenie.
#protip #
"Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. " :D
Po krótce: jeśli coś jest za tanie to jest to przekręt
Jak po paru dniach oddawał auto to pęknięcie było już na samej górze :) jak myślicie co pierwsze sprawdzał gość z wypożyczalni gdy przyszedł odebrać samochód ? (✌ ゚ ∀ ゚)☞
Komentarz usunięty przez moderatora