Witam was wykopki
Niestety mam mały problem
O tuż dnia 13.03.2018 do dnia 15.03.2018 wypożyczyłem samochód po przez stronę ryanair samochód marki Audi.
Cena była bardzo atrakcyjna więc zdecydowałem się na trochę luksusu cena za dobę wynajmu to 50 zł. Na parkingu jak zwykle przekazanie kluczyków zrobiłem kilka fotek to samo po oddaniu samochodu. Auto oddałem w stanie nie uszkodzonym wyjmujący to jest firma Global-Rent-a-Car zobowiązała się oddać mi zaliczkę wkładu własnego po upływie 14 dni. Niestety dnia 26.03.2018 firma Global-Rent-a-Car potrąciła mi zaliczkę w wysokości 689,20 zł za rzekome uszkodzenia samochodu.
O całej sytuacji dowiedziałem się 26.03.2018 czyli 15 dni po zdaniu samochodu :
Szanowny Kliencie,
Uprzejmie informujemy, że z Pana / Pani karty zostanie pobrana kwota w wysokości 687,20 zł tytułem szkody w wynajmowanym pojeździe. W załączniku wysyłamy paragon potwierdzający pobranie kwoty.
W przypadku pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta firmy Global-Rent-a-Car pod adresem mailowym: customercare@global-rent-a-car.pl
Pozdrawiamy,
Zespół Obsługi Klientów
Firma Global-Rent-a-Car wysłała mi zdjęcia rzekomych uszkodzeń pojazdu
Zdjęcia są wykonane aparatem kiepskiej jakości i nie potrafię ich zlokalizować na samochodzie . Mam swoje zdjęcia przed odebraniem samochodu oraz po jego zdaniu ale czekam na odpowiedź w sprawie ulokowania tych uszkodzeń. Niestety nadal nie otrzymałem odwiedzi
Poniżej umowa protokół przekazania oraz zdania pojazdu.
Jestem pewien, że nie uszkodziłem pojazdu podczas rozmowy z Panem, który odbierał pojazd również informowałem go o tym, ale na protokole odbioru pojazdu mam na szybie zaznaczoną literkę R i nie wiem co to znaczy. Niestety byłem sam z 4 letnim synem i nie czytałem protokołu zdania pojazdu. Nie było żadnych uszkodzeń mam swoje zdjęcia . Protokół odbioru pojazdu jak i sama umowa była przedstawiona mi na małym tablet-zie . Nie spisywaliśmy żadnego protokołu uszkodzenia pojazdu
nie ma żadnych uwag w odbiorze pojazdu .
Szukam osób, które miały podobne sytuacje z firmą Global-Rent-a-Car lub Flex Rent a Car Warszawa.
Zastanawiam nie dla czego po 15 dniach dostałem informację o uszkodzeniach na pojeździe
czemu zdjęcia były robione cegłówką
Dziękuję wykopki za pomoc
Komentarze (396)
najlepsze
Oszustwo to jedno i należy tępić, ale ludzie sami się pchają w te oszustwa licząc że przycebulą/oszczędzą/zarobią. Zamiast wydać w renomowanej firmie normalną kasę za normalną usługę, to się potem wożą tygodniami, tracą czas i nerwy.
Jak dla kogoś czas jest za darmo to gratuluję. Ja wolę zapłacić normalną kwotę i mieć święty spokój.
Ryanair jest brokerem prezentującym ofertę Januszy. Tak to niestety działa.
Po drugie RyanAir tutaj nie ma nic do rzeczy. Więc nie wiem po co włączasz go w dyskusję.
Po trzecie byłeś przy odbiorze samochodu? Jeśli nie to dlaczego?
Odbierając samochód podpisałeś protokół odbioru. tzn że zapoznałeś się ze stanem samochodu.
Pracownik odbierający, porównał protokół odbioru ze stanem podczas zdania, i wedle uznania zaznaczył na protkole uszkodzenia. Gdybyś był
A skad ty wiesz, czy Ci dam napiwek, skoro daje sie go na koncu?
Jak to sobie wyobrażasz? Daje ci napiwek i wychodzę a ty za mna biegniesz i krzyczysz "jasnie wielmozmy pan klient poczeka, bo chcialem pana oszukac i dopisalem nieistniejaca szkodę, ale dal mi pan napiwek to musimy zrobic nowy protokół zdania"? :D
Poza
Nawet mi Ciebie nie żal.