Dużego wrażenia nie robi - sterylne pomieszczenia i cała masa odbić - najłatwiej na tym pokazać ładną grafikę i pewnie trudny do odróżnienia od tego efekt, można by osiągnąć dzisiejszymi sposobami (i byłoby to płynne). Ja bym z chęcią zobaczył tą nową technologię w jakiejś leśnej scenerii czy miejskiej - za dnia, ale bez kałuż i innych rzeczy które tworzą odbicia ;)
@kulturystyka-online: ale już do odróżnienia od rzeczywistości ;) Chodzi mi o to, że pokazali na tym filmie bajer (odbicia) który to w głównej mierze decyduje dziś w grach czy grafikę uznajemy za wysokich lotów czy przeciwnie. Dlatego tak często twórcy decydują się na umieszczanie teraz kałuż na poziomach, bo te daję refleksy i od razu wszystko wydaje się dużo bardziej realne. Dlatego też gry sci-fi wyglądają tak ładnie, bo nie
@LoneRanger: Masz 100% racji, film jest nastawiony na zaprezentowanie jednego nowego efektu, otoczenie jest bardzo sterylne, całkowity brak elementów organicznych na których całość mocno by się wyłożyła. Oczywiście wygląda to imponująco, ale szanujmy się z tym nieodróżnieniem od filmu, bo całość wymagałaby jeszcze wielu godzin postprodukcji. Przede wszystkim trzeba sobie zdać sprawę z tego, że już w wielu poprzednich demach do wcześniejszych wersji silnika przy podobnym skomplikowaniu sceny wyciskano z
Komentarze (44)
najlepsze
Chodzi mi o to, że pokazali na tym filmie bajer (odbicia) który to w głównej mierze decyduje dziś w grach czy grafikę uznajemy za wysokich lotów czy przeciwnie. Dlatego tak często twórcy decydują się na umieszczanie teraz kałuż na poziomach, bo te daję refleksy i od razu wszystko wydaje się dużo bardziej realne. Dlatego też gry sci-fi wyglądają tak ładnie, bo nie
źródło: comment_wtujiZoiemCjMuI9ghWTtwUXy1lP21gE.jpg
Pobierz