Kolejny przykład świetnego traktowania klienta
TL;DR: Wysłałem maila do producenta pikli z pytaniem, gdzie mogę kupić ich produkty. W odpowiedzi wysłali mi paczkę z ich produktami.
Doonay21 z- #
- #
- #
- #
- 310
- Odpowiedz
TL;DR: Wysłałem maila do producenta pikli z pytaniem, gdzie mogę kupić ich produkty. W odpowiedzi wysłali mi paczkę z ich produktami.
Doonay21 zTL;DR: Wysłałem maila do producenta pikli z pytaniem, gdzie mogę kupić ich produkty. W odpowiedzi wysłali mi paczkę z ich produktami.
Żeby nie przedłużać zbytnio: w hipermarkecie zwróciły moją uwagę pikle w słoiku (oczobitna, żółta etykieta), paczę: skład świetny, bierę. Tak mi zasmakowały, że zbadałem stronę producenta i w związku z bogatym katalogiem wróciłem do sklepu w poszukiwaniu innych produktów. Niestety (poza piklami) znalazłem tylko leczo warzywne. Po powrocie do domu postanowiłem napisać do producenta z prośbą o przesłanie listy sklepów w #gdańsk, w których mogę kupić coś ich produkcji picrel:
W odpowiedzi miła pani Barbara odpisała mi:
No i dzień później przyszła paczka (zdjęcie po dzikim otwarciu) picrel:
Podsumowując: świetne podejście do klienta, które powinno być standardem! Dzwonię po wszystkich i polecam ogórasy firmy Orzech (innych przekąsek jeszcze nie próbowałem).
Komentarze (310)
najlepsze
dobre to dla mego siurka ( ͡° ͜ʖ ͡°)
czy to zima czy przedwiośnie,
wodę spijam - siurek rośnie!
( ͡° ͜ʖ ͡°)
@lomppl1: przyślą ci swój produkt. Kredyt.
Na zd. prezent za zakupy powyzej 200 ogórasy i ananasy
No i co ważne, nie ma na etykiecie napisu "Nestle".