Jak mnie to drażni #!$%@?. Siedzisz sobie na kawce u rodziców, mówisz że już wracasz do domu, dzięki za gościnę, do jutra, trzymajcie się, wracasz do domu do rodziny i giniesz przez jakiegoś kretyna bo on jedzie na czołówkę i nawet nie ma zamiaru zjechać. Bym tego cwela połamał.
@KwadratF1: co jadę krajowymi drogami to przynajmniej jednego takiego idiotę mijam - jazda samochodem przypomina walkę o życie psia mać.
Rozwiązaniem byłyby S-ki na każdym odcinku oddzielane barierkami, sporo by to poprawiło bezpieczeństwo. Niestety zbyt drogie by kiedykolwiek taki projekt zrealizować.
@Kutang_Pan: Mało mocowe silniki w tych markach (nie licząc pojedyńczcych modeli) ograniczają znacznie możliwości "odperdalania na szosie". W BMW to nie wiem czy w danej chwili jest jakiś silnik poniżej 150KM...
@Kutang_Pan: Zależy jakie akcje masz na myśli. Z mojego doświadczenia właśnie wynika, że niebezpieczne sytuacje (wymuszenia, dziwne ruchy) częściej wykonują właśnie kierowcy tanich aut w leasingu itp. Sytuacje związane z dużą prędkością to masz rację, przeważnie są to auta z niemieckiej trójcy.
@michaljg: Miałem tak raz na takiej ekspresówce (wygląda jak normalna droga, po jednym pasie na kierunek ruchu). X6 białe jechało nie swoim pasem, na zakręcie. Gostek w tym czasie rozmawiał przez telefon a ja musiałem zjeżdzać. Masakra, niestety nie miałem i nadal nie mam kamerki. Czas będzie kupić.
Kiedyś na jakimś forum o BMW X5 czytałem opinie jakiegoś użytkownika, że pomimo bardzo wysokiej awaryjności sam fakt, że mu Janusze biedaki zjeżdzają z drogi jest wart WSZYSTKICH PIENIĘDZY. To by było dobre podsumowanie popularności SUV-ów w Polsce.
Ludzie wsiadając do SUVA zwłaszcza do SUVA spod znaku BMW jeżdżą dużo mniej rozważnie, bo mają wrażenie, że siedzą w czołgu i nic im się nie stanie (co po części jest prawdą, bo mają duuuużo większe szanse na przeżycie w konfrontacji z innymi samochodami). Jedyne co im zagraża to ciężarówki i.....inne SUVY. Stąd taka popularność SUV-ow na wschodzie wsrod oligarchow, gdzie ludzie jezdza jak jezdza....
@BlackJewAhmed: Z kolei nagłe zmiany kierunku jazdy SUV-a poprzez dynamiczne kręcenie kierownicą może powodować tragiczne w skutkach przechyły. Dodatkowo dochodzi opływowość płetwala błękitnego i dużą waga, a więc paliwożerność. Coś za coś.
@BlackJewAhmed: dokladnie o tym samym pomyslalem, masa takiego auta w porownaniu do auta osobowego nie jest obojetna. Zazwyczaj kierowcy suvow wychodza z wypadkow z niewielkimi obrazeniami.
Ja #!$%@?, on nawet nie próbował zjechać, tylko pruł dalej pod prąd. Niech ktoś mi powie, czy wraz z wnioskiem o leasing w BMW trzeba dostarczyć zaświadczenie o #!$%@? umysłowym?
swoją drogą, każdy bardziej ogarnięty mieszkaniec księstwa pilskiego przed wyruszeniem w drogę i podróżą na DK10 porządkuje papiery, spisuje testament i przyjmuje namaszczenie
toż to nie ma tygodnia żeby tam czy na jedenastce nie było minimum trzech kretyńskich wypadków
@panbartosz: Swego czasu jezdzilem tym odcinkiem codziennie do pracy. Bardzo niebezpieczna droga, liczne wzniesienia, krótkie odcinki do wyprzedzania itd
Komentarze (261)
najlepsze
Rozwiązaniem byłyby S-ki na każdym odcinku oddzielane barierkami, sporo by to poprawiło bezpieczeństwo. Niestety zbyt drogie by kiedykolwiek taki projekt zrealizować.
Jak zwykle szybko ale bezpiecznie .
Google twierdzą, że osobówką 12min bez korków.
Oni potrzebowali 9min na:
odebranie zgłoszenia i dyspozycja dla ekipy(1min?)
zapakowanie się do
Niech ktoś mi powie, czy wraz z wnioskiem o leasing w BMW trzeba dostarczyć zaświadczenie o #!$%@? umysłowym?
toż to nie ma tygodnia żeby tam czy na jedenastce nie było minimum trzech kretyńskich wypadków
wzniesienia, krótkie odcinki do wyprzedzania itd