[demoscena] Revision 2017. Kodowanie shaderów na żywo
Zawodnicy dostają ten sam kawałek kodu. Ich zadaniem jest w określonym czasie uzyskać na ekranie jak najlepszy efekt graficzny.
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 80
- Odpowiedz
Zawodnicy dostają ten sam kawałek kodu. Ich zadaniem jest w określonym czasie uzyskać na ekranie jak najlepszy efekt graficzny.
Komentarze (80)
najlepsze
źródło: comment_ypeBQ3mgI7loI4GT5Ow3Iy1ASm1tDYJb.jpg
PobierzKomentarz usunięty przez moderatora
@lukasz-vall: ja kiedyś takie widziałem, ale to chyba żadna profesjonalna liga. Nawet chcieli mnie namówić żebym został oficjalnym sponsorem.
Ja nie wyszedłem poza kredki pastelowe a ty mi o jakichś glVertexach mówisz.
Jak się to rozumie, to można zacząć pisać swoje efekty, niestety sam shader to tylko