Z ciekawostek, jeśli ktoś nie wyławia z filmów a nie zna szczegółów technicznych: - "rura nośna" od której odchodzą osie, ruchome góra-dół to najmniejszy pikuś - w tatrze dyferencjały wcale nie znajdują się w "mostach"! tylko w rurze nośnej, a tam gdzie normalnie jest dyfer - to jest tylko przekładnia między półosiami a wałem (wałami) środkowymi w rurze - z powyższej konstrukcji wynika że lewe koła są przesunięte względem prawych (chyba lewe
Komentarze (3)
najlepsze
Stosują też unikalne rozwiązania https://www.youtube.com/watch?v=kcwUst1OWQ4 i inne tego typu https://www.youtube.com/watch?v=yAXoiSQUCJc
- "rura nośna" od której odchodzą osie, ruchome góra-dół to najmniejszy pikuś
- w tatrze dyferencjały wcale nie znajdują się w "mostach"! tylko w rurze nośnej, a tam gdzie normalnie jest dyfer - to jest tylko przekładnia między półosiami a wałem (wałami) środkowymi w rurze
- z powyższej konstrukcji wynika że lewe koła są przesunięte względem prawych (chyba lewe