Władze Niemiec oficjalnie zgodziły się na autopiloty.
Europejski ruch drogowy już nigdy nie będzie wyglądał tak, jak dotychczas. Republika Federalna Niemiec, czyli największa europejska gospodarka, największy europejski kraj tranzytowy oraz największy europejski producent pojazdów, postanowiła bowiem zalegalizować samochody autonomiczne.
darosoldier z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 210
Komentarze (210)
najlepsze
@666Forest: Możesz to tez połączyć i wracać #!$%@? z pracy, rozłożony na tylnym, jak panisko. Oczywiście #!$%@? do pracy też możesz. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Myślę, że na razie autonomiczne auta będą bardziej jeździć na autostradach gdzie wszystko jest bardziej przewidywalne, niż po miastach gdzie jest skupiony duży ruch pieszych, rowerzystów, motocyklistów, aut i
@Nicolai: a co mają z tym religie wspólnego?
@Nicolai: Aaaa.... Faktycznie jeszcze nie opracowali takiej np. autonomicznej bimby co by przez Kaponiera przejechała i się w chlebaku nie pogubiła ;-)
ale to tylko marzenia do spelnienia za kilkadziesiat lat, bo zawsze bedzie "hurr durr ja mojom bmkom chce
2. Może skończy się zajezdzanie drogi osobokowm i trzyminutowe wyprzedzanie się tirów.
lewy pas kilka z kierowcami 88km/h ( ͡° ͜ʖ ͡°)
w esporcie ludzie maja problem miec odpowiedni ping, jakos polaczenia, zrywanie internetu itp
a co dopiero tir na jakims zadupiu gdzie ledwie komorka lapie zasieg ma jechac zdalnie :P
juz widze ten wypadek i zdziwionego operatora na 2 koncu swiata z obracajacym sie kolkiem na ekranie bo dostawca internetu zresetowal router
Kontrolę składu można prowadzić przez instalacje czujników przy torze, GPS, GSM, wykorzystując sieć trakcyjną jako magistralę komunikacyjną, system automatycznych kamer, radar i automatyczną komunikacje pomiędzy składami
jezeli za pare lat osiagniemy bezwypadkowosc lepsza niz ludzka + robot moze jezdzic 24/dobe to podejzewam ze nie zobaczysz nikogo w kabinie, albo kabina bedzie w postaci pokoiku dla kierowcy z zaciemnionymi szybami i i tak nie zobaczymy co robi juz nie kierowca ale jakis "operator" tira
podejzewam, ze kiedy takie
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Jedna z największych potencjalnych korzyści z takich pojazdów to przecież fakt, że taki pojazd mógłby Cię wysadzić przed drzwiami budynku, do którego zmierzasz po czym znaleźć miejsce parkingowe choćby nie wiem jak daleko, a po pracy/evencie etc. podjechać po Ciebie pod wejście.
Analogicznie droga w jedną stronę bez kierowcy daje konkretne korzyści, pozwala na zmiany planów (np w jedną stronę
Dzięki temu będzie znacznie więcej danych, a co za tym idzie poprawa jakości oprogramowania i finalnie powstaną w pełni autonomiczne samochody (a raczej kapsuły bez kierownicy, pedałów etc).
Jak dla mnie jest to kamień milowy.
A więc odpowiednio:
- osobę wykorzystującą sprzęt niezgodnie z przeznaczeniem. Jeśli będzie to pieszy i "zabije się" o Twój jadący zgodnie z zasadami pojazd, to tak jakby się zabił o murek, barierkę czy wiatę przystankową, albo bujając się na barierce z mostu. Jego wina.
- Producenta, jeśli wypadek spowodowała wada