Praktyczne zastosowanie sieci neuronowej do animacji postaci.
Pozwala na stworzenie realistycznie wyglądającego ruchu sztucznie wygenerowanej postaci.
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 89
- Odpowiedz
Pozwala na stworzenie realistycznie wyglądającego ruchu sztucznie wygenerowanej postaci.
Komentarze (89)
najlepsze
źródło: comment_Wl9dS1Mn1FsWA0CiKuGMc4UHYEk1LakM.gif
Pobierzźródło: comment_WmVJZQ4gGqPOKcW6zWebrKdWbewncu73.gif
Pobierz@Nadrill: No nie tak od zera. Oni sieć zaimplementowali w Theano (biblioteka do Pythona, korzysta z NumPy). Do grafiki skorzystali z silnika
źródło: comment_U1vawYedmktFeS0TJ0Z6H5GVysR5Yznk.jpg
PobierzEdit: właściwie nijak ma się to do IK. Euphoria to jest coś innego, IK to zwykła animacja, to jest bardziej symulacja fizyczna, ale nadal wymagająca wykonania ruchu każdej kończyny od zera, z
Link: http://theorangeduck.com/media/uploads/other_stuff/phasefunction.pdf
Opis: Artykuł z opisem