- Panie Wayhomaha, przyszedł e-mail z zarządu. Piszą, że w tym nowym modelu mamy zastosować ekrany dotykowe na konsoli środkowej. Na razie to będzie opcja, ale mamy zaplanować rozwiązania, które pozwolą w przyszłości całkowicie zrezygnować ze standardowych przycisków. - COOO?! (jap. えーーー?!) Przecież sprawdzaliśmy już te ekrany, testerzy zmasakrowali je w raportach, są droższe i mniej funkcjonalne! Pan Widzebugi nawet powiedział, że już chyba wolałby jeździć Syreną, niż obsługiwać codziennie to gówno...
W mazdzie 3 I generacji są tak samo zamontowane pokrętła od klimatyzacji (niepotrzebny nawiew od strony kierowcy, temperatura od strony pasażera). Nie sądziłem, że dekadę później będą robić te same błędy.
@PanTechnik: W autach z kierownicą po prawej stronie, wszystko się zgadza, sam mam mazdę 6 I i nawet nie zauważyłem tego problemu i tak włączam klimę na auto ( ͡°͜ʖ͡°)
@PanTechnik: Zdradzę Ci dlaczego tak jest: ponieważ w Japonii jest ruch lewostronny i w ich wersjach wszystko jest cacy. Kiedyś zastanawiałem się dlaczego w Toyocie RAV4 drzwi bagażnika otwierają się na prawą stronę zasłaniając np. wejście na chodnik. Ktoś mnie wtedy uświadomił, że dla Japońców jest ok, bo mają ruch lewostronny. Po prostu w wersjach prawostronnych, niektóre rzeczy zostają niezmienione, co może mieć wpływ na funkcjonalność.
Bez przesady w Tesli S jest jeszcze bardziej nieintuicyjnie, praktycznie starsza osoba przesiadająca się ze zwykłego auta nie ma szans obsłużyć tego interfejsu na zajebiście rozbudowanym tablecie. Ale na wykopie Tesla to świętość więc nie będę kopał się z koniem.( ͡°͜ʖ͡°)
W małej wieży mam osobne przyciski play/next/stop dla każdego źródła. Jak chce się przełączyć na następny utwór albo dać pauzę to można uruchomić inne źródło. Trzeba być czujnym.
Bardzo dobre radio mam w skodzie fabii, guziki są rozmieszczone idealnie, lewa gałka głośność prawa radio, duży bardzo czytelny wyświetlacz i fajne ukryte menu serwisowe co podaje np poziom sygnału radiowego. Pomijam już fakt że te radia jak na seryjnie montowane mają bardzo dobrą czułość i całkiem nieźle to gra.
@dktr: Można sobie mówić, że Skody czy VW są nudne i bez polotu, ale w kwestii ergonomii wypadają pierwszorzędnie. A jak już komuś naprawdę przeszkadza klasyczny do bólu wygląd albo kura na masce, to najlepiej wybrać Seata - ergonomia wnętrza stoi na tym samym poziomie, co w pozostałych VAG-ach, a jednocześnie taka np. Ibiza wygląda o wiele bardziej sportowo i młodzieżowo, niż Polo czy Fabia. Aczkolwiek po ostatnich liftingach Golfa, Leona
@zmudeg: ładne, ale ma dwie wady - radio bez AUX (a przynajmniej takie ma kuzyn w GT, wygląda tak samo), radio z przyciskami zamist gałki. No i dźwignia zmiany biegów na zdjęciu wygląda strasznie, nie wspominając o materiale na fotelach - tutaj skóra prezentuje się ładnie :)
I znowu wykopki się żalą jak to auta francuskie/japońskie ma #!$%@? rozwiązania, a zaczynają chwalić nieświadomie typowo niemieckie ( ͡°͜ʖ͡°) Jeżdżę audi i w każdym francuzie jak jadę to mnie coś non stop #!$%@?. A to niedziałające czujniki zmierzchu(w kilku letnich autach...) i wyłączające się światła w nocy... Kierownica z niekręcącym się środkiem(C5), tablet zamiast przycisków, zamieniony prędkościomierz z obrotomierzem (Peugeot), #!$%@? wskaźniki prędkości gdzieś na
Komentarze (272)
najlepsze
- COOO?! (jap. えーーー?!) Przecież sprawdzaliśmy już te ekrany, testerzy zmasakrowali je w raportach, są droższe i mniej funkcjonalne! Pan Widzebugi nawet powiedział, że już chyba wolałby jeździć Syreną, niż obsługiwać codziennie to gówno...
Kiedyś zastanawiałem się dlaczego w Toyocie RAV4 drzwi bagażnika otwierają się na prawą stronę zasłaniając np. wejście na chodnik. Ktoś mnie wtedy uświadomił, że dla Japońców jest ok, bo mają ruch lewostronny.
Po prostu w wersjach prawostronnych, niektóre rzeczy zostają niezmienione, co może mieć wpływ na funkcjonalność.
Ale na wykopie Tesla to świętość więc nie będę kopał się z koniem.( ͡° ͜ʖ ͡°)
#alfaholicy #alfaromeo
@jarek159: to wciśnij jakiś przycisk jak masz ją lekko skręconą kciukiem... Poza tym to bardzo irytuje bo ten środek jest duży.