@Gizmo_R: niekoniecznie, Honda Odyssey jest autem rodzinnym. Za kierownicą siedzi ustatkowany spokojny Pan a obok niego, jego spokojna i ustatkowana żona. Z tyłu siedzi trójka dzieciaków a jeszcze dalej dwójka dzieciaków kuzyna. Ten samochód został zaprojektowany właśnie dla takich ludzi.
1. Pokrętło głośności jest mniejsze a pokrętło strojenia większe - dokładnie tak ma być, dla ludzi jeżdzących tym ulepem głośność muzyki jest zawsze na tym samym niskim poziomie żeby dzieciaki z
Coraz więcej rzeczy projektowanych jest źle. Nie sądzę aby w tak mocnym sektorze jakim jest motoryzacja, dopuszczalne było aby ignorant projektował deskę. Pytanie co Honda miała na myśli celowo uposledzajac swój produkt. Może celowo tańszy produkt jest niedoskonaly aby droższy model był idealny. W ten sposób normalność staje się luksusem :)
@Funky666: To kup sobie VW Tourana z 2006 roku. Zaciągając ręczny podniesiesz podłokietnik, zamiast przycisku włącz/wyłącz klimatyzację masz przycisk wyłącz/włącz tryb eco a spryskiwacz tylnej szyby znajduje się na jej dole przez co wystarczy jechać w chlapie żeby dysza się ubrudziła i nie miała siły wytrysnąć płynu na szybę. Ewentualnie nowe Skody, w których połowę ekranu zajmują przyciski od magicznych aplikacji w tym takiej od streamowania obrazu z telefonu, tyle że
@kot-z-cheshire: Co oni #!$%@? Oplach z tamtego okresu to porażka, dobrze że przy liftingu "trochę" poprawili, a w nowych generacjach jest już w miarę normalnie
Ciekawe jak wyczuć przyciski podczas jazdy w Tesli, ohh wait
@tommit: Wiem, że są osoby, którym taki wygląd się podoba, ale dla mnie to koszmarny potwór (totalnie na siłe, jakby auto było dodatkiem do tableta). Gdyby to Tesla nie robiłą, to absolutnie 99% ludzi miałoby polew z tego wyglądu :)
@tommit: No właśnie ja uważam, że ten dotykowy ekran w Tesli, może i wygląda zajebiście, ale pod wzgledem ergonomii to pewnie jest masakra... Gdyby on jeszcze obsługiwał gesty (choć przy jeździe po nierównej drodze, może lepiej nie ;) ). Klasyczne pokrętła i przyciski są w autach nie bez powodu...
No przyznam, że faktycznie to jest totalny absurd. Nie spodziewałem się aż tak głupiego, nielogicznego, nieergonomicznego układu.
Inna sprawa, że kierunek w motoryzacji jest taki, że w ogóle nie będzie wygodnie, z tymi wszystkimi dotykowymi ekranami. Pozostaje mieć nadzieję, że jednak najważniejsze funkcje będą jakoś sensownie rozłożone.
@jamtojest: Bez przesady, producenci motoryzacyjni również widzą w tym problem i upraszczają wszystko. Niestety mając tyle bajerów co obecnie w samochodach, nie da się tego zrobić według starej szkoły. Jak to w motoryzacji, wszystko idzie opornie, ale marki premium są już proste w obsłudze, zatem niedługo pojawi się to w innych pojazdach. A u japończyków we wnętrzu zawsze coś jest nie tak, dla nich niewygodne rozwiązania to nie problem. Po prostu
Spokojnie. Już niedługo prawie wszystko będzie na jednym ekranie LCD. Każdy element sterujący będzie ukryty w jakimś menu. Co samochód to będzie inny układ. Ciekawe czasy nadchodzą.
@modzelem: I jeszcze gorzej ze stylistyką wnętrza, ale to chyba cecha wspólna wszystkich azjatyckich samochodów, nie tylko japońskich. Gdy jeszcze byłem w gimbazie, moi rodzice mieli Lanosa, jakie on miał paskudne wnętrze, to ja nawet nie. Nawet Passat B5 mojego wujka wydawał mi się przy nim cudem motoryzacji. Chyba jedyne japońskie auta, których wnętrza mi się w miarę podobają, to Nissan X-Trail II i niektóre nowsze Mitsubishi, ale i tak przy
To smutne co pan na filmie mówi, ale bardziej niepokojące jest to że nie można ot tak wymienić tego na jakieś lepszejsze radio DIN/2DIN. Pewnie Honda ma w cenniku coś lepszego. U majfriendów są radyjka z ramką do odysseya 2012, ale z dotykowym ekranem.
@kred wymienić pewnie wymienisz bez większych problemów. Jedynie pozostanie Ci kilka niewykorzystanych pokręteł i wyświetlacz, na którym może będzie widoczna godzina, ewentualnie jakieś informacje z komputera pokładowego (jeżeli tam się wyświetlają w tym modelu)
Pal lich układ. Ja bym zwrócił uwagę na jakość plastiku frontu i przycisków. Elementy radia są jak z lat 80 z PRL. No ale czego się spodziewać - MADE IN USA.
Komentarze (272)
najlepsze
1. Pokrętło głośności jest mniejsze a pokrętło strojenia większe - dokładnie tak ma być, dla ludzi jeżdzących tym ulepem głośność muzyki jest zawsze na tym samym niskim poziomie żeby dzieciaki z
@Funky666: dlaczeo chcesz, żeby samochód był płciowy? Ma być funkcjonalny, do bólu ułożony i przemyślany.
Ewentualnie nowe Skody, w których połowę ekranu zajmują przyciski od magicznych aplikacji w tym takiej od streamowania obrazu z telefonu, tyle że
@tommit:
Wiem, że są osoby, którym taki wygląd się podoba, ale dla mnie to koszmarny potwór (totalnie na siłe, jakby auto było dodatkiem do tableta). Gdyby to Tesla nie robiłą, to absolutnie 99% ludzi miałoby polew z tego wyglądu :)
Inna sprawa, że kierunek w motoryzacji jest taki, że w ogóle nie będzie wygodnie, z tymi wszystkimi dotykowymi ekranami. Pozostaje mieć nadzieję, że jednak najważniejsze funkcje będą jakoś sensownie rozłożone.
No ale czego się spodziewać - MADE IN USA.