Użytkuje toyote hilux i do dzis nie mogę zrozumieć czemu pokrętło od włączania radia i regulacji głośności jest po prawej stronie strojenie radia zaś po lewej ( samochód kupiony w polskim salonie - nie anglik ) Problem polega na tym że żeby włączyć / dać głośniej lub ściszyć radio trzeba wychylić się do przodu i sięgnąć daleko ręką do radia jeżeli chcesz zrobić to energicznie to napinacz pasa sie aktywuje i blokuje
@loyer: komentarz wyżej rozjaśnił czemu japońce tak debilnie maja to rozwiązane. Japonia = ruch lewo stronny. Wygląda na to, że i w "super" toyocie też mają w dupie ergonomie dla ruchu prawo stronnego i montują te same radia co dla siebie.
W mojej Lagunie jest to samo z pokrętłem... Takie piękne duże i w ogóle nie używane. ( ͡°ʖ̯͡°) Bo głośność jest na tym małym #!$%@? obok wejścia na płyty, tam też jest on/off w tym czymś. Ale i tak wszystko z kierownicy robię ( ͡°͜ʖ͡°)
Z klimatyzacją a dokładniej pokrętłami/przyciskami się nie zgodzę. Jedziesz z przodu i masz wygodne pokrętło od poziomu nawiewów, do tego drugie wygodne pokrętło od temperatury. A jak chcesz ustawiać tył (nie wiem po cholerę skoro siedzisz z przodu) to bawisz się przyciskami.
Komentarze (272)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
@giermek: Spoko, spoko. Urządzenia dotykowe są już widocznie zbyt sensowne. Producenci samochodów wprowadzają sterowanie gestami.
Takie piękne duże i w ogóle nie używane. ( ͡° ʖ̯ ͡°) Bo głośność jest na tym małym #!$%@? obok wejścia na płyty, tam też jest on/off w tym czymś. Ale i tak wszystko z kierownicy robię ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Lynx_Lynx: mialem dwie primery limuzyne i kombi - bardzo wygodny w obsludze komputer. W czym prpblem?
Komentarz usunięty przez moderatora
....