W małej wieży mam osobne przyciski play/next/stop dla każdego źródła. Jak chce się przełączyć na następny utwór albo dać pauzę to można uruchomić inne źródło. Trzeba być czujnym.
Bardzo dobre radio mam w skodzie fabii, guziki są rozmieszczone idealnie, lewa gałka głośność prawa radio, duży bardzo czytelny wyświetlacz i fajne ukryte menu serwisowe co podaje np poziom sygnału radiowego. Pomijam już fakt że te radia jak na seryjnie montowane mają bardzo dobrą czułość i całkiem nieźle to gra.
@dktr: Można sobie mówić, że Skody czy VW są nudne i bez polotu, ale w kwestii ergonomii wypadają pierwszorzędnie. A jak już komuś naprawdę przeszkadza klasyczny do bólu wygląd albo kura na masce, to najlepiej wybrać Seata - ergonomia wnętrza stoi na tym samym poziomie, co w pozostałych VAG-ach, a jednocześnie taka np. Ibiza wygląda o wiele bardziej sportowo i młodzieżowo, niż Polo czy Fabia. Aczkolwiek po ostatnich liftingach Golfa, Leona
@zmudeg: ładne, ale ma dwie wady - radio bez AUX (a przynajmniej takie ma kuzyn w GT, wygląda tak samo), radio z przyciskami zamist gałki. No i dźwignia zmiany biegów na zdjęciu wygląda strasznie, nie wspominając o materiale na fotelach - tutaj skóra prezentuje się ładnie :)
I znowu wykopki się żalą jak to auta francuskie/japońskie ma #!$%@? rozwiązania, a zaczynają chwalić nieświadomie typowo niemieckie ( ͡°͜ʖ͡°) Jeżdżę audi i w każdym francuzie jak jadę to mnie coś non stop #!$%@?. A to niedziałające czujniki zmierzchu(w kilku letnich autach...) i wyłączające się światła w nocy... Kierownica z niekręcącym się środkiem(C5), tablet zamiast przycisków, zamieniony prędkościomierz z obrotomierzem (Peugeot), #!$%@? wskaźniki prędkości gdzieś na
Użytkuje toyote hilux i do dzis nie mogę zrozumieć czemu pokrętło od włączania radia i regulacji głośności jest po prawej stronie strojenie radia zaś po lewej ( samochód kupiony w polskim salonie - nie anglik ) Problem polega na tym że żeby włączyć / dać głośniej lub ściszyć radio trzeba wychylić się do przodu i sięgnąć daleko ręką do radia jeżeli chcesz zrobić to energicznie to napinacz pasa sie aktywuje i blokuje
@loyer: komentarz wyżej rozjaśnił czemu japońce tak debilnie maja to rozwiązane. Japonia = ruch lewo stronny. Wygląda na to, że i w "super" toyocie też mają w dupie ergonomie dla ruchu prawo stronnego i montują te same radia co dla siebie.
W mojej Lagunie jest to samo z pokrętłem... Takie piękne duże i w ogóle nie używane. ( ͡°ʖ̯͡°) Bo głośność jest na tym małym #!$%@? obok wejścia na płyty, tam też jest on/off w tym czymś. Ale i tak wszystko z kierownicy robię ( ͡°͜ʖ͡°)
Z klimatyzacją a dokładniej pokrętłami/przyciskami się nie zgodzę. Jedziesz z przodu i masz wygodne pokrętło od poziomu nawiewów, do tego drugie wygodne pokrętło od temperatury. A jak chcesz ustawiać tył (nie wiem po cholerę skoro siedzisz z przodu) to bawisz się przyciskami.
to samo w almera n16 z climatronikiem, żeby zmienić tryb nadmuchu albo wydajność wentylatora trzeba przerzucić z radia na wentylacje, a żeby zmieniać utwory albo stacje to z powrotem, masakra.
Mnie denerwuje w moim Peugeocie brak możliwości zablokowania temperatury dwustrefowej klimatyzacji. Zwykle sama jeżdżę, więc muszę zmieniać z jednej i drugiej strony.
Mnie denerwuje w moim Peugeocie brak możliwości zablokowania temperatury dwustrefowej klimatyzacji.
Zwykle sama jeżdżę, więc muszę zmieniać z jednej i drugiej strony.
@Sybilla: To samo gówno mam w Citroenie C5 naprawdę czy projektanci są tak #!$%@? że nie potrafią zrobić prostej funkcji ? Jadę rano do pracy jest zimno to ustawiam na max po obu stronach, wracając jest gorąco więc na min z każdej strony. Wykonuje ten sam manewr praktycznie codziennie,
@WysokiejJakosciSiekiera Akurat kwestie sterowania ogrzewaniem i klima w C5 uważam za sporą wade i może mi to nie przeszkadza jakoś bardzo. Jednak sam fakt mnie #!$%@? że można #!$%@? tak prosta rzecz i to która nie generuje dodatkowych kosztów. Np ogrzewanie szyby czolowej(nawiew) tylko na niewielki procent szerokości szyby uważam za tragiczną pomyłkę. Zimą szyba odmarza od środka szerokości i wysokości, gdyż nawiew nie jest blisko szyby. A to w porównaniu do
@gawd: Szczególnie pierwszy Yaris i ich prędkościomierz na środku deski, żeby cokolwiek sprawdzić trzeba oderwać wzrok od drogi i obrócić głowę. W ostrym słońcu nic tam nie widać. Gościowi który to wymyślił chyba wał korbowy spadł na głowę.
UX działa wszędzie. A jak kupowałem auto i nie odpowiadało mi coś to go nie kupowałem, a nie żaliłem się na YT, że kupiłem auto, które mi się nie podoba ehh...
Komentarze (272)
najlepsze
#alfaholicy #alfaromeo
@jarek159: to wciśnij jakiś przycisk jak masz ją lekko skręconą kciukiem... Poza tym to bardzo irytuje bo ten środek jest duży.
Komentarz usunięty przez moderatora
@giermek: Spoko, spoko. Urządzenia dotykowe są już widocznie zbyt sensowne. Producenci samochodów wprowadzają sterowanie gestami.
Takie piękne duże i w ogóle nie używane. ( ͡° ʖ̯ ͡°) Bo głośność jest na tym małym #!$%@? obok wejścia na płyty, tam też jest on/off w tym czymś. Ale i tak wszystko z kierownicy robię ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Lynx_Lynx: mialem dwie primery limuzyne i kombi - bardzo wygodny w obsludze komputer. W czym prpblem?
Komentarz usunięty przez moderatora
....
Zwykle sama jeżdżę, więc muszę zmieniać z jednej i drugiej strony.
@Sybilla: To samo gówno mam w Citroenie C5 naprawdę czy projektanci są tak #!$%@? że nie potrafią zrobić prostej funkcji ?
Jadę rano do pracy jest zimno to ustawiam na max po obu stronach, wracając jest gorąco więc na min z każdej strony. Wykonuje ten sam manewr praktycznie codziennie,
Akurat kwestie sterowania ogrzewaniem i klima w C5 uważam za sporą wade i może mi to nie przeszkadza jakoś bardzo. Jednak sam fakt mnie #!$%@? że można #!$%@? tak prosta rzecz i to która nie generuje dodatkowych kosztów.
Np ogrzewanie szyby czolowej(nawiew) tylko na niewielki procent szerokości szyby uważam za tragiczną pomyłkę.
Zimą szyba odmarza od środka szerokości i wysokości, gdyż nawiew nie jest blisko szyby. A to w porównaniu do
Komentarz usunięty przez moderatora
Zaprojektować to mógł chyba tylko komplementy idiota.
Gościowi który to wymyślił chyba wał korbowy spadł na głowę.