Stało się! Opel zmienił właściciela. Od teraz są to Francuzi
Transakcja za 2 miliardy 200 milionów euro stała się faktem. W poniedziałek pojawiła się informacja, że Opel został sprzedany koncernowi PSA Peugeot Citroen należącemu do Francji. Pytanie co teraz z fabryką Opla w Gliwicach? Będziemy to sprawdzać w poniedziałkowych Faktach RMF...
RMF24 z- #
- #
- #
- #
- 291
Komentarze (291)
najlepsze
@vforvendetta: Ja zajeżdżam Xsarę 1.6 16v TU5JP4 w gazie BRC, na gazie ostatnie 70tys. obecnie ma 191tys. i nic się nie psuje, olej castrol 5w40 co 15tys. bez dolewek :)
Jedyne co robiłem to cewkę po 12 latach i rzeczy eksploatacyjne: klocki, tarcze, rozrząd, sprzęgło, coś w zawieszeniu przednim, rozrusznik bo odpalam do 60 razy dziennie :)
Jeszcze OC w
Skoda, Trabant, Wartburg, ciężarówki, Syrena (nie wiem jak Polonez) to były własne konstrukcje
Syrena była na bazie Warszawy która była niemal 1:1 Pobiedą M20, która była (podobno) darem od USA, z silnika Dodge'a odcięto 2 cylindy i tak powstał silnik do Warszawy, Nysy, Tarpana i Żuka
Komentarz usunięty przez moderatora
Opel niemiecki nie był juz od uwaga...1929 roku, kiedy to udziały kupił GM. I tak je trzymał do dzis przez 88 lat.
Wiec, czego by nie mówic, spora zmiana.
Można za Francuzami nie przepadać (ja nie przepadam za ich manię wielkości) ale faktów nie zmienisz.
A że dali dupy w 1940, my też daliśmy, np. kompromitacja polskiej szlachty pod Ujściem w czasie najazdu
@Jare_K: Problemem zasadniczo w samochodach francuskich nieznanym...
"Głowice jądrowe znajdujące się na pierwszym francuskim okręcie podwodnym o napędzie jądrowym miały moc ponad 500 większą niż bomba zrzucona na Hiroszimę. "
Le Redoutable - pierwszy francuski atomowy okręt podwodny z bronią jądrową
Powstało takich okrętów 6. Są już w muzeum lub w Twoich żyletach. Dlaczego? Zastąpiły je jeszcze nowocześniejsze i potężniejsze jednostki. A jak tam Twoje okręty potomku wyklętych, wypływają już bez
Francuzi to bez dwóch zdań jedna z największych europejskich potęg motoryzacyjnych i to nie podlega jakiejkolwiek dyskusji.
Elektronikę do silników robił Bosch i Magneti Marelli.
A że cewki padają raz na kilka lat? Panie, w którym nie padają?