Mam sasiada mechanika i pomagal mi kupowac japonca. Kilka rzeczy bylo do zrobienia ale zamowil mi zamienniki delfi i policzyl wymiane po znajomosci wiec wcale duzo nie wydalem i autko spoko sie sprawuje
Bardzo dobry artykuł, większość zagadnień jest powszechnie znana, ale niektóre... jak koło zębate zintegrowane z korbowodem to iście szatańskie rozwiązanie
Mercedes, który już w 2003 roku - wraz z premierą klasy E typoszeregu W211 - wprowadził na rynek elektronicznie sterowany układ hamulcowy SBC. Zrezygnowano w nim z mechanicznej pompy hamulcowej na rzecz, sterowanej elektronicznie, pompy elektrycznej.
Ja w Golfie z 1990r mam elektryczną pompę hamulcową. Także VAG był pierwszy i to o 13 lat. Ford też taką miał.
@maly_stary_rower: nie do końca, chodziło o to że po 1mln naciśnięć zapalała się kontrolka SBC i należało udać się na serwis w celu wyzerowania licznika, jeżeli tego nie zrobiłeś w odpowiednim czasie pompa się blokowała i wtedy trzeba było ją wymienić/zregenerować. Ogólnie w w211 większość rzeczy jest na x naciśnięć/ przekręceń, powinni go sprzedawać z komputerem serwisowym w komplecie :)
Komentarze (6)
najlepsze
Ja w Golfie z 1990r mam elektryczną pompę hamulcową. Także VAG był pierwszy i to o 13 lat. Ford też taką miał.