Drogie Mirabaleki i Mireczki,
chciałem podzielić się z Wami pewnym wydarzeniem z dnia dzisiejszego, ale zanim przejdę do meritum, opiszę Wam pokrótce tło całej historii. Otóż na początku października (dokładnie 2go w niedzielę) postanowiłem zakupić nowego laptopa, bo mój ówcześnie obecny zasłużył na emeryturę. Po kilku godzinach poszukiwań w internecie, dziesiątkach przeglądniętych opinii ostateczny wybór padł na Lenovo Y700-17. Spośród wszystkich ofert najkorzystniej cenowo prezentowała się oferta na X-kom.pl i stąd też złożyłem zamówienie. Do wyboru miałem trzy rodzaje sposobu dostawy. Wybrałem kuriera, który miał dostarczyć przesyłkę na drugi dzień roboczy (czyli na wtorek 4 października). W poniedziałek z samego rana dostałem informację o tym, że towar jest przygotowywany do wysyłki, więc pozostało mi czekać. Czekam cały wtorek, nic nie przyszło. W środę (5 pażdziernika), lekko już zaniepokojony napisałem maila około 16 do Biura Obsługi Klienta. Dostałem odpowiedź, że laptop jest w trakcie przygotowania do wysyłki, a po dwóch godzinach otrzymałem automatycznego maila, że przesyłka została nadana. Jak się okazało, zgodnie z prawdą bo kurier dostarczył laptopa dnia następnego (czwartek 6 października). Doszedł, to doszedł, szybko zapomniałem o całej sprawie i wziąłem się za testowanie nowego sprzętu. Niestety okazało się, że ekran - z niewiadomych powodów - czasem miga. Dość frustrująca sytuacja, bo laptop nie należał do najtańszych, więc pospiesznie zacząłem googlować czego to może być przyczyna. Okazało się, że migający ekran w tych modelach to dość częsta sytuacja, a powodów może być tyle co użytkowników na specjalistycznych forach (
link 1,
link2). Na szczęście - rzutem na taśmę, po sprawdzeniu praktycznie wszystkich rozwiązań, już miałem odsyłać laptop do sklepu - problem ostatecznie zniknął po updatcie BIOS'a do najnowszej wersji i od tego momentu wszystko działa znakomicie :) Piszę o tym JUST IN CASE ;)
Dzisiaj - to jest 20 października - przyszła do mnie paczka od X-kom. Trochę mnie to zaskoczyło, bo przecież nic nie zamawiałem od tamtego czasu. Oto co otrzymałem i co zrobiło mój dzisiejszy dzień:
Wybaczcie za jakość zdjęć, w przypływie pozytywnych emocji zapomniałem o ostrości ;)
Komentarze (30)
najlepsze
Plus leci dla firmy...
Bardzo miły gest, sam z x-komem nie miałem nigdy problemów
i pudełko a w nim
Mówie z własnego doświadczenia z @x-kom
No ok, przepraszam
Zauważ, ile pisze się w temacie "zepsuł mi się laptop" jeśli chodzi markę Dell a takie jak np. Lenovo czy Acer. Jeśli nie widzisz różnicy to lepiej kup w tej cenie okulary