Wbrew pozorom fiatowskie diesle są całkiem żywotne, a reszta to kwestia zawieszenia i korozji. Pierwszy lepszy opel z tego rocznika nawet na złom się nie nadaje, bo rdza pożarła co tylko mogła.
@Ex3: Aha, to teraz dobrze się im przyjrzyj, progi, nadkola, błotniki. Jak nie robione to zgnilizna. Zresztą nie tylko ople w tym okresie oberwały - panowie księgowi stwierdzili, że nie ma sensu robić ocynku i porządnej konserwacji, bo koszty podnosi. Vectra B miała ocynk, ale dopiero po lifcie z tego co pamiętam, ale 100% pewności nie mam, a omegi... już widziałem ze 4 sztuki, które na zakręcie zgubiły całą tylną belkę.
Komentarze (8)
najlepsze
Pierwszy lepszy opel z tego rocznika nawet na złom się nie nadaje, bo rdza pożarła co tylko mogła.
Zresztą nie tylko ople w tym okresie oberwały - panowie księgowi stwierdzili, że nie ma sensu robić ocynku i porządnej konserwacji, bo koszty podnosi. Vectra B miała ocynk, ale dopiero po lifcie z tego co pamiętam, ale 100% pewności nie mam, a omegi... już widziałem ze 4 sztuki, które na zakręcie zgubiły całą tylną belkę.
rocznikowo to by pasowało, w 20 lat 760tys
nijak to się ma np do: http://www.wykop.pl/link/3171845/przejechal-swoim-autem-1-6-mln-km-producent-dal-mu-nowe/