100 funtów kary za wystawienie złej oceny obiektowi hotelowemu! Serio!?
Wygląda to na żart, ale nim nie jest. Czy powoli nadchodzi czas, w którym będziemy obawiać się wystawiania rzetelnych opinii online po odbyciu noclegu w zarezerwowanym przez siebie hotelu?
G.....p z- #
- #
- #
- #
- #
- 140
- Odpowiedz
Komentarze (140)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Czy niewidzialna reka rynku sama problem rozwiaze? ( ͡º ͜ʖ͡º)
@deeper: Raczej państwo jest tu potrzebne. Rynek dąży do maksymalizacji zysków. Klient? Ma być zadowolony z kupy nawet.
"Kierownictwo Hotelu zastrzega sobie prawo do zmiany lub odwołania każdej rezerwacji bez uprzedzenia".
Czy zawsze tak jest że hotel może anulować rezerwację i nawet nas o tym nie uprzedzić? Zajezdzam i się okazuje, że nie mam pokoju?
@roknasilowni: Na Booking.com nie ma możliwości wystawienia oceny, jak się nie było w obiekcie.