100 funtów kary za wystawienie złej oceny obiektowi hotelowemu! Serio!?
Wygląda to na żart, ale nim nie jest. Czy powoli nadchodzi czas, w którym będziemy obawiać się wystawiania rzetelnych opinii online po odbyciu noclegu w zarezerwowanym przez siebie hotelu?
G.....p z- #
- #
- #
- #
- #
- 140
- Odpowiedz
Komentarze (140)
najlepsze
A w razie jeśli hotel serio weźmie Ci kasę z karty, to robisz chargeback i z głowy
Płacę za nocleg a nie za to jaką będę miał opinię o hotelu. Równie dobrze mógłbym mieć w swoim "regulaminie klienta" zapis że za napisanie pozytywnej opinii o hotelu w necie kasuję 100 funtów.
Nic, tylko pisać komcie :)
Nie #!$%@?, nie czeka. UOKiK już jedzie.
W pracy pomagałem kiedyś w dość głośnej sprawie przed UOKiKiem, naprawdę ich prawnicy to porządny zespół.
Szczególnie GIODO i UOKIK się nie cackają, poczytaj o karach jakie dowalili za zmowy cenowe (np. zmowa na rynku zegarków, tę sprawę znam od podszewki)
pdk
Znalazłem nawet mejla od nich, oto ich odpowiedź:
"Opinia jako krzywdząca zniknie ze stron serwisu, Kupującego proszę o wystawienie nowej opinii z adekwatną oceną punktową i osobnej opinii dla firmy kurierskiej."
sami pisza:
A
@piwniczak: Dziwna sprawa. Mam wystawionych kilkadziesiąt opinii na Tripadvisor, czasami nawet 2 "kółeczka" i nigdy mi opinii nie usunięto. Zresztą przed wyjazdem zawsze przeglądam mnóstwo recenzji i często zdarza się widzieć te z 1 i 2 "kółeczkami".
troche upierdliwe, ale przynajmniej spie spokojnie. wystarczy ze sam bank mnie dyma na kazdym kroku.: \
Inteligentni ludzie umieją czytać między wierszami, a ja po prostu napisałem prawdę. Gdyby napisało tak 20 klientów, to podejrzewam, że hotel musiałby zamknąć działalność.