@ameliniowyguzik: Widzisz, można, co więcej ten jegomość pewnie nie widzi w tym nic złego. To dyskwalifikuje go z grona posiadaczy prawa jazdy, ale pewnie Policja, lekarz psychiatra czy Starostwo Powiatowe nie podzielą mojego zdania.
@ameliniowyguzik: Ja podejrzewam, że to kolejny młody gniewny. Zauważ że nagrywający wystartował szybciej ze świateł i zjechał spokojnie na prawy pas, przed pretendującego do roli "Tokio drift na ręcznym". Nie wiem dlaczego, ale dla posiadaczy BMW "M3" 316i i Audi "RS" 1.6 to zniewaga. Wtedy piłują przez 30 sekund swoje rydwany, aż uzbierają 20km/h więcej niż ty i wskakują na lewy pas, mijając cię z klapkami na oczach. Nie raz spotkałem
0:03 - 0:17 Czy tylko mnie wkurza takie powolne podjeżdżanie do świateł? Ani stanąć za takim autem, ani podjechać za nim jakoś ludzko, bo się toczy ślimaczym tempem, zamiast zrobić to jak inne auta...
@sowiq: a rzeczywiście podejrzanie... Ja zwykle redukuję i zwalniam swobodnie, żeby hamować tylko na ostatnich metrach, ale ten się właściwie zatrzymał niewiadomopoco o wiele za wcześnie.
Jak jestem przeciwny radykalnym karom typu zabieranie prawka za przekroczenie prędkości czy za dużej liczbe pasażerów , tak za takie coś powinni odbierać od razu.
Komentarze (151)
najlepsze
Jak cisną w pedal przyspieszenia to raczej o tym musiał.
Jeśli chodzi o samą akcję, to ile czasu zaoszczędził dzięki temu wymuszeniu pierwszeństwa?
@general_daimos: Audi są lepiej wykonane niż VW. Na pewno tak było 10 lat temu. Poza tym w VW też jest napęd 4Motion.
Czy tylko mnie wkurza takie powolne podjeżdżanie do świateł? Ani stanąć za takim autem, ani podjechać za nim jakoś ludzko, bo się toczy ślimaczym tempem, zamiast zrobić to jak inne auta...
@sowiq: A po co ma hamować zdecydowanie dopiero pod koniec? Ani to przyjemne, ani dobre dla auta.
Jak za takie coś nie zabiorą, to za nic nie powinni odbierać.