No naprawdę, niesamowita sprawa. Taka odległość w mniej niż godzinę (naciągane, bo nie z centrum do centrum). Zawołajcie jak będzie filmik „w mniej niż pół godziny” bo to tutaj to jak podniecanie się, że samolot lata.
Zawołajcie jak będzie filmik „w mniej niż pół godziny” bo to tutaj to jak podniecanie się, że samolot lata.
@Krzysztof_Stanowski: Dziękuję za ten cenny i merytoryczny głos twórcy portalu weszlo.com. Celem uzupełnienia pańskiego istotnego stanowiska proszę o wskazanie jakiejkolwiek trasy kolejowej na świecie (nie będącej trasą kolei dużych prędkości), gdzie pociąg przemierza odległość 131 kilometrów w mniej niż pół godziny, tj. porusza się z prędkością średnią powyżej 252 km/h. Z góry
W rzeczywistości najkrótszy rozkładowy czas przejazdu tego pociągu między stacjami Łódź Widzew i Warszawa Centralna wynosi 1:07 dla IC "USZATEK" który nie zatrzymuje się nigdzie pomiędzy Łodzią a Warszawą.
Mniej niż godzinę tylko na tym filmie, gdyż m.in ucięto czas postoju na stacjach.
@dajitemka: Jeżdżąc po polskich torach nie można się nudzić. Co chwila masz sygnalizację i ograniczenia prędkości. Musisz stale to obserwować i reagować. W zasadzie im lepsza i szybsza trasa - tym niby nudniej, ale nigdy nie wiesz co się wydarzy. Np opóźnienia innych pociągów mogą opóźnić i Twój, wtedy nie dostaniesz wjazdu i nagle jadąc powiedzmy 160 musisz hamować. A zahamować taki pociąg to już jest jakaś rozrywka, na symulatorze jest
Komentarze (118)
najlepsze
@Krzysztof_Stanowski: Dziękuję za ten cenny i merytoryczny głos twórcy portalu weszlo.com. Celem uzupełnienia pańskiego istotnego stanowiska proszę o wskazanie jakiejkolwiek trasy kolejowej na świecie (nie będącej trasą kolei dużych prędkości), gdzie pociąg przemierza odległość 131 kilometrów w mniej niż pół godziny, tj. porusza się z prędkością średnią powyżej 252 km/h. Z góry
Mniej niż godzinę tylko na tym filmie, gdyż m.in ucięto czas postoju na stacjach.
Jeżdżąc po polskich torach nie można się nudzić. Co chwila masz sygnalizację i ograniczenia prędkości. Musisz stale to obserwować i reagować. W zasadzie im lepsza i szybsza trasa - tym niby nudniej, ale nigdy nie wiesz co się wydarzy. Np opóźnienia innych pociągów mogą opóźnić i Twój, wtedy nie dostaniesz wjazdu i nagle jadąc powiedzmy 160 musisz hamować. A zahamować taki pociąg to już jest jakaś rozrywka, na symulatorze jest