@rezoner Oglądnąłem fragmentarycznie filmik i mam pytanie. Tworzysz modele 3d z materiałami, poprzez sklejanie textur z atlasu. Ok. Pytanie po co to robić w 2016, skoro w popularnym Unity czy jakimś programie 3d wygodnie stworzysz model i nałożysz teksture z pliku lub stworzysz atlas tekstur i tylko nałożysz na model ? Nie rozumiem przydatności tego narzędzia.
@lig76: Nie zrobisz tego tak wygodnie. Tutaj przecież jest odwrócona zależność - to wybranie fragmentu tekstury generuje płaszczyznę, którą umieszczasz na ekranie. W innych programach jest odwrotnie - najpierw tworzysz płaszczyznę, a później dobierasz teksturę. W Croco klikasz kosteczkę i od razu masz odpowiadający jej wielokąt.
No jako ciekawostka, ok, ale użyteczność tego raczej zerowa.
Tak samo jak z ostatnio przeportowanym Commandosem. Ciekawostka, ale grać się w to nie dało.
Jakbym miał się tyle pieprzyć żeby zbudować domek z 14 poligonów to już dawno zainstalowałbym Blendera czy innego Maxa i zrobiłbym model z uv w ułamek tego czasu.
Dodam jeszcze jedną ciekawostkę. Że programiści Javascriptu to obecnie najwięcej zarabiający programiści. Dla niedowiarków proszę przejrzeć oferty np. w Londynie
Komentarze (35)
najlepsze
Tak samo jak z ostatnio przeportowanym Commandosem. Ciekawostka, ale grać się w to nie dało.
Jakbym miał się tyle pieprzyć żeby zbudować domek z 14 poligonów to już dawno zainstalowałbym Blendera czy innego Maxa i zrobiłbym model z uv w ułamek tego czasu.
Swoją
Tutaj opis do wipeout z powiązanych: http://phoboslab.org/log/2015/04/reverse-engineering-wipeout-psx
https://prominent.itch.io/crocotile3d
Na linuksa tez jest.
Komentarz usunięty przez moderatora
1) To nie jest program do *robienia* grafiki
2) W minecrafcie są tylko sześciany (voxele)