Dla tańszych połączeń do Warszawy - okrężna trasa
Nowy rozkład jazdy przewiduje, że wszystkie tanie pociągi pomiędzy Krakowem i Warszawą pojadą okrężnymi trasami. Po to żeby zmusić ludzi do korzystania z pendolino...
raj z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 18
Nowy rozkład jazdy przewiduje, że wszystkie tanie pociągi pomiędzy Krakowem i Warszawą pojadą okrężnymi trasami. Po to żeby zmusić ludzi do korzystania z pendolino...
raj z
Komentarze (18)
najlepsze
No ale bankomaty z PKP IC muszą znaleźć sposób, by utrzymać Pendolino i dalej rozkradać publiczne pieniądze. Im nie robi różnicy, że liczba pasażerów zmniejszy się o kolejne kilkadziesiąt procent. Niechby co piąty wybrał
No więc piszę, że można puścić w szczycie dwa pociągi, komercyjny i dotowany, i przewieść dzięki temu więcej pasażerów, odzyskując ich dla kolei. Ten komercyjny będzie owszem, trochę mniej pełny, za to dotowany będzie nabity po brzegi (i tym samym jego nierentowność minimalna względem wielu innych połączeń, których sensu nie
No ale nie, zamiast tego cebulaki muszą bić piane z pyska i znaleźć kolejny argument z dupy na zło pendolino. Śmiechu warte.
Nie wiem, po kiego #!$%@? wyskakujesz z pociągami regionalnymi, skoro mowa o pociągach dalekobieżnych spółki PKP Intercity zajmującej się przewozami pasażerskimi dalekobieżnymi. Ale owszem, racja, relacje Kraków–Kielce czy Warszawa–Radom powinny być obsługiwane pociągami regionalnymi jadącymi po wyremontowanych do