@Qzik: też przez chwilę tak pomyślałem, że to tylko tak na szybko żeby było co pokazać. Tylko tak jakby mi tu teselacji brakowało, to jest z xboxa360 czy jak?
Dziennikarze testowali grę w wersji PC z Intel Core i7-4790 i GTX 980 na pokładzie, mimo ustawień tylko wysokich(są jeszcze ultra) i rozdzielności też tylko 1080p, były problemy z stabilnymi 30 klatkami ;p Wiec ja się nie dziwię ze premierę przenieśli na 19 maja, może pójdą i dalej.. A jeśli nic się już nie zmieni, to z 70% zamawiających nie odpali nawet na minimum xD (co nie jest w sumie śmieszne). A
Wersje na PC, PlayStation 4 oraz Xboksa One korzystają z tego samego buildu, zestawu tekstur oraz modeli. Gra na wszystkich platformach będzie wyglądała niemal identycznie, wersja na konsolę Microsoftu będzie jednak wyświetlana w rozdzielczości 900p, skalowanym do 1080p.
Nie da się wyprodukować gry na trzy platformy, która będzie korzystała z wszystkich wspaniałych nowinek i usprawnień unikalnych dla poszczególnych urządzeń. To jest fakt techniczny. Tworzenie tytułu ekskluzywnego pozwala na wyciśnięcie znacznie więcej z danej maszyny.
Wiedźmin 3 jest bogatą produkcją, mamy mnóstwo nieszablonowych postaci, kilka tysięcy głów, dodajmy do tego zamki, dwa duże miasta oraz ogrom świata, który trzeba wypełnić. Zrobiliśmy wszystko, co w naszej mocy,
@Finsky: Moim zdaniem dobrze zrobili. Zamiast pakować się w jakąś mega wypasioną grafikę, którą i tak zobaczyłby jakiś procent graczy na PC, skupili się na innych aspektach gry i może w końcu zagram w coś, co będzie rzeczywiście grą RPG. Grafika na obecnym poziomie jest naprawdę wystarczająco dobra.
Nie rozumiem ludzi, którzy piszą że gra nie wygląda wcale tak przepięknie itd. Jak dla mnie jest bomba - przy tak dużym i otwartym świecie (o ile zapowiedzi będą prawdziwe) + ten klimat, który przykuł mnie jak łańcuchem w jedynce (dwójkę rozpocząłem, ale muszę do maja ograć) to 9/10 to jest minimum, którego już teraz powolutku w ciemno nie bałbym się wystawić... A że koń stuka podkowami tak samo po śniegu jak
@Gr3gorius: Bo wiesz, niektórzy oczekują cudu, myślą że ktoś im nagle zrobi grę wyglądającą jak świat za oknem, ale chodzącą na kompie kupionym 3 lata temu za 2,5 tys. Co by nie zrobić, to zawsze będą narzekać, bo zawsze jakieś szczegóły im się nie zgodzą z rzeczywistością. Ale co się dziwić, że dzieci nie mają pojęcia o tworzeniu oprogramowania, złożoności algorytmów itp. itd. W ogóle zapomnieli już, że gra nie grafika
@Qzik: Jak będą produkowali grę w nieskończoność, to jej wcale nie zobaczysz, bo w końcu skończy im się finansowanie i upadną. Człowieku, ta gra i tak jest ze 20 razy większa, niż dwójka, a ty jeszcze oczekujesz cudów. Może w idealnym świecie dostalibyśmy taką grę, jakiej oczekujesz, ale niestety jeszcze takiego nie znaleźliśmy. Póki co żyjemy w realiach gdzie rynek narzuca ograniczenia. Poza tym już teraz gra ma takie wymagania, że
@Qzik: To nie znaczy, ze nie lubie porzadnej grafiki... Badz, co badz, to tez kwestia finansowa. Inwestycja w nowego kompa zwyczajnie, by sie nie udala. Z racji braku funduszy.
Moim zdaniem taka zagrywka od CDP jest bez sensu. Widać wyraźnie, że gra na PC potrzebuje optymalizacji Nie kupię premierowej wersji na PC, ponieważ wolę poczekać aż gra zostanie odpowiednio załatana. Uważam, że najpierw powinna powstać wersja na konsole a później dopiero na PC odpowiednio dopieszczona. Ciekaw jestem jak nowy Wiedźmin będzie działać na R9 270/X i GTX 760, oby nie było tragedii.
Serio nie wiedziałem, że jest tak wielu idiotów którzy czepiają się tylko żeby się przyczepić. Czy trzeba być bardzo inteligentnym żeby zauważyć że grafika (która nie jest w grach fabularnych najważniejsza) jest fenomenalna biorąc pod uwagę wielkości świata i tego jak wiele szczegółów widać, jak ogromna jest integracja w tej grze. To wszystkie akcje i akcyjki które są realizowane jednocześnie w czasie rzeczywistym jest przeogromna. Jeżeli grafika nie poszła znacząco do przodu
Pomijając dyskusje "okołograficzne" - naprawdę podoba mi się muzyka i wizja świata w grze. Ciekawe jak duży będzie ostatecznie - czy 20% większy od tego ze "Skyrim", czy - jak podawały niektóre źródła - aż dwukrotnie większy (jakoś nie chce mi się w to wierzyć, ale ciekawym).
@Cohonez: Ja bym podchodził z dystansem do podobnych deklaracji. Np. w dwójce miał być świat bez szwów, a jak było to wszyscy widzieliśmy. Już wolałem kilka sekund ekranu ładowania niż to przechodzenie przez drzwi z doczytywaniem, które tak naprawdę też można było nazwać ekranem ładowania, tyle że animowanym.
@alan11: No ja się staram generalnie "nie jarać", bo czasem jak się człowiek jara, to o oparzenie nietrudno :) Co do świata - mapka jednej z Wysp Skellige pokazuje całkiem duży teren, a wysp jest chyba ze cztery (plus te sporo mniejsze). To w sumie daje nadzieję, że będzie co robić :D
Dla mnie jest to gra jedyna w swoim rodzaju: żadnej części nie skończyłem, dwie pierwsze średnio mi się podobały, w trzecią w ogóle jeszcze nie grałem a i tak zdążyłem kupić wszystkie 3
Komentarze (217)
najlepsze
@Atexor: Puszczyk i Kompani
ale te mury....
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=90021
Grafika na obecnym poziomie jest naprawdę wystarczająco dobra.
W ogóle zapomnieli już, że gra nie grafika
A nie jakieś tam piąty raz kompresowane gówno.
Co do świata - mapka jednej z Wysp Skellige pokazuje całkiem duży teren, a wysp jest chyba ze cztery (plus te sporo mniejsze). To w sumie daje nadzieję, że będzie co robić :D