Przedstawiono nowego Oculus Rift Developer Kit 2 (DK2)

Prosto z GDC 2014. Niecały dzień wcześniej Sony opublikowało pierwsze informacje o Morfeuszu. Teraz znamy odpowiedź Oculusa.

- #
- 98

Prosto z GDC 2014. Niecały dzień wcześniej Sony opublikowało pierwsze informacje o Morfeuszu. Teraz znamy odpowiedź Oculusa.

Komentarze (98)
najlepsze
Display
Resolution: 960×1080 per eye
Refresh
@Fafrocel: ... a kto twierdził ze od tego pochodzi nazwa ? Twierdziłem ze 4k czyli ok. 4000 to jak sama nazwa wskazuje ok. 4x tyle co 1080 ... Skonczmy ta bezsensowna dyskusje o niczym.
każdego zachęcam do spróbowania, jeśli tylko będzie miał taką możliwość, to urządzenie jest fantastyczne
Akomodacja (nastawność oka) – zjawisko dostosowania się oka do oglądania przedmiotów znajdujących się w różnych odległościach. Dostosowanie to polega na odpowiednim doborze ostrości widzenia.
W czym jest problem, bo nie rozumiem?
Z tego co rozumiem, to scena jest generowana z dwóch perspektyw przez co shader wierzchołków będzie miał dwa razy tyle roboty. Ale sumaryczna liczba pikseli nie jest większa (obraz dzielony jest na połowę) to shader fragmentów powinien nie mieć więcej roboty.
Pomnóż sprzęt potrzebny do FullHD@75 kl.s (stałe!) razy jakieś półtora i pewnie trafisz z wymaganiami.