Jak "okroić" klienta na węglu. Kłopoty największego sprzedawcy opału
Nie raz dochodziło do sytuacji, że pracownicy spółki zasypywali kamieniem oraz zalewają wodą hałdy węgla, by tak niskim kosztem zawyżyć ich wagę.
regiodompl z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 69
Nie raz dochodziło do sytuacji, że pracownicy spółki zasypywali kamieniem oraz zalewają wodą hałdy węgla, by tak niskim kosztem zawyżyć ich wagę.
regiodompl z
Komentarze (69)
najlepsze
A k?#$?stwo i wałki tej firmy są mega.Miałem raz z nimi do czynienia ale cofnąłem z podwórka ciężarówkę z dwoma tonami zanim mi ją wysypał.Kupa kamieni i błota kopalnianego.Ale wiele starszych osób nieświadomie wydaje u tych złodziei ostatnie grosze!!!!
Z worków ekogroszku się dosłownie lała woda, po wysuszeniu worki ważą około 17 kg zamiast deklarowanych 25 kg. Dla nich czysty biznes, ponad 30% wody to im daje z 3 ton sprzedanych, dwie tony pseudo węgla i 1 tona
W tym roku dwa razy kupowałem, za pierwszym razem był tak mokry że na suficie komórki skraplała się woda, a na podłodze stała woda, natomiast za drugim razem suchutki że się pylił jak mąka, więc różnica jest czasem drastyczna nawet u tego samego dostawcy.
Chociaż nie każdy tak oszukuje. Do sądu z nimi.
@nwdmsk: Na razie to oni będą ludzi po sądach ciągać, nakradli to stać ich na prawników i bzdurne pozwy.
Nie masz dostępu do tej strony. Jeżeli uważasz, że to błąd to skontaktuj się z administratorem regiodom.pl pod adresem online@regiodom.pl.
Jeżeli ktoś jest typem człowieka, który wszystko robi bezkrytycznie - kupuje żywność bez patrzenia na datę ważności, sugeruje się wyłącznie ceną itp. to będzie u nich kupował węgiel i będzie zadowolony.
Ja także byłem zadowolony dopóki nie włączyłem excela, nie zacząłem notować spalania i nie zacząłem testować innych produktów. Okazało się, że wystarczy użyć nieco droższego ekogroszku innej firmy, aby oszczędność w ciągu miesiąca sięgała nawet 20-30% procent. Cóż, sugerowanie się wyłącznie ceną za tonę przy zakupach to typowy błąd. Niesprawdzenie wagi towaru to kolejny, duży błąd. A wszystko bierze się z bezkrytycznej wiary w sprzedawcę (albo w samego siebie)
Dlaczego
1. Zbudowali w bardzo krótkim czasie ogromną sieć. 2. Zrobili dużą kampanię reklamową. Takiej firmy na tym rynku jeszcze nie było, pytanie skąd mają tyle szmalu na to.
To są nowe składy, kupują głównie osoby szukające czegoś tańszego. Wątpię, aby zyskali wielu stałych klientów.