Witam,siema.Zwracam się do was z prośbą o pokazanie mojej sprawy szerszej publiczności, może ktoś to zobaczy, pomoże w rozwiązaniu problemu... Oto moja historia
Uwaga! Ostrzegam wszystkich, którzy nie chcą mieć kłopotów przed zakupem laptopa Ultrabook Miesiąc temu w sklepie firmowym Sony w CH Manufaktura w Łodzi zakupiłem Ultrabooka za 3800zł. Po tygodniu sporadycznego użytkowania odkleiła się ramka ekranu wraz z samym ekranem. Następnego dnia zgłosiłem uszkodzenie w miejscu zakupu. Pracownicy sklepu wyrazili gotowość zamiany od ręki uszkodzonego laptopa na nowy egzemplarz. Niestety, okazało się , że natychmiastowa zamiana już zarejestrowanego laptopa jest niemożliwa. Zaproponowano mi, żebym zadzwonił na infolinię i zgłosił reklamacje. Na infolinii poinformowano mnie, że w ciągu 2 dni zjawi się kurier po laptopa. Czekałem na niego 10 dni. Jakież było moje zdziwienie, gdy po kilku dniach otrzymałem od Sony odpowiedź mailową i telefoniczną
"Pragniemy Pana poinformować , iż serwisanci stwierdzili uszkodzenie mechaniczne ramki ekranu LCD, które nie podlega warunkom gwarancji. Ewentualna wymiana jest odpłatna a jej koszt wynosi 876.48PLN."+ wysyłka Jeśli klient zażyczy sobie aby odesłać komputer w stanie nienaprawionym, centrum naprawcze może poprosić o zwrot kosztów logistycznych i diagnostycznych, które na dzień dzisiejszy wynoszą 396 PLN"
Może ktoś ma pomysł co zrobić dalej w tej sytuacji? Dodam, że nawet pracownicy sklepu uznają moje racje. Jak dla mnie wygląda to na tanią próbę zbycia mojej osoby jak i wyłudzenie ode mnie pieniędzy.
Sony Vaio o numerze seryjnym 54594789-0007487, numer identyfikacyjny sprawy Sony:9458201 Piotr Waszczyk.
Komentarze (273)
najlepsze
PS Liczę na twoje zwycięstwo ; ]
ja kupiłem laptopa sony vaio za 7299zł. po roku padła taśma lcd, więc oddałem go do serwisu SONY PRAM S.C. po 2 tygodniach bez podania powodu odrzucono moją naprawę i kazano zapłacić 1500zł. okazało się, że technik rozbił mi matrycę LCD i serwis postanowił wyłudzić ode mnie pieniądze. po wielu interwencjach i 2 miesiącach w serwisie mój laptop wrócil w takim oto stanie:
http://static.pokazywarka.pl/i/2492376/368487.jpg
http://static.pokazywarka.pl/i/2492376/762239.jpg
http://static.pokazywarka.pl/i/2492376/194905.jpg
http://static.pokazywarka.pl/i/2492376/889321.jpg
Pozdrawiam
Kwadrans rozmowy z infolinia, wstepna diagnoza. Na drugi dzien przyjechal nerd z nowa plyta glowna. Naprawienie komputera zajelo mu tyle co wypicie kawy. Co jeszcze bylo fajne, to nawet nie pamietalem, a na infolinii mi powiedzieli na podstawie s/n, ze ten komputer ma 5 lat gwarancji (nie przypominam sobie zeby byla dodatkowo platna).
Na plus musze tez wymienic serwis apple (cortland), naprawili mi
@nieocenzurowany88: faktycznie, przepraszam. jest juz pozno i cos mi sie pomylilo. oczywiscie chodzilo o niezgodnosc towaru z umowa :)
Potem, już jako pracodawca, kupiłem pracownikom Della właśnie z powodu tej gwarancji.
Jeszcze parę lat i do większości tych tłuków z [Nazwa firmy] POLAND dotrze, że dobre traktowanie klienta się opłaca bardziej, niż próba ruchania na kilka stów. A reszta zwinie biznes.
@waszczyk1: Masz wykop, za podanie swoich danych i identyfikację sprawy. Uważam, że bez tych informacji
Kupują go tylko ci i co podniecają się jego wagą (900g vs 1,2-1,3kg inne ultrabooki)
Przy cenie 4600zł ten laptop ma same wady - matryca chociaż ips rozmywa tekst i ma zwaloną biel, przegrzewa się pomimo najnowszego haswella, ma ostre kanty o
Bodaj chyba tylko Dell i Lenovo są w miarę przyzwoite, pierwsze to firma która po prostu z tego żyje (nie produkuje jak Sony 100 innych produktów), drugie to gigant który przejął produkcję komputerów od IBMa i musi się starać bo długo pokutowała opinia o chińskiej tandecie.
Ja wychodzę z założenia, żeby kupować sprzęty firm, których dany rodzaj sprzętu jest jej podstawowym, produkowanym od wielu lat asortymentem i jeszcze się nie zawiodłem.
A że sony leci w kulki z serwisem laptopów to wiadomo nie od dziś.
Odnośnie sprawy, to ciśnij ich, postrasz rzecznikiem praw konsumenta, albo oddaj towar w sklepie jako niezgodny z umową.
@npsr: Takie arbitralne opinie można sobie wsadzić w buty. Każdej marce zdarza się wypuścić gorszy model oraz wielu udaje się wypuszczać porządne.
Ten komentarz piszę z Asusa i akurat nie jest to tani plastyk, tylko obudowa ze stopu magnezowego. Tylko, że to jest jeden z droższych modeli z linii Asus Pro,
2. Zrób szum (Wykop, FB, gazeta.pl albo blogi technologiczne jak się uda).
3. NIGDY WIĘCEJ nie kupuj laptopa Sony.
Vaio na Wykopie ma bardzo złą opinię jest to marka na którą Wykopowicze skarżą się najczęściej szkoda, że wcześniej nie sprawdziłeś na Wykopie czy warto.
@ice-t: jak chcesz zeby ci to porządnie zrobili wpisz w google "czerwienny" i pierwszy link. ale potencjometr musisz sprowadzic osobno.
No cóż po prostu wstyd mi jak pomyślę jakie tępe łby pracują w takich serwisach i w jakie ręce trafia nasz sprzęt
Nie mialem juz mozliwosci reklamowac na podstawie niezgodnosci z umowa, bo mozna to uczynic do 2 lat od zakupu. Gwarancja rowniez byla na 2 lata. Sprzet odeslalem na kilka tygodni przed koncem gwarancji. Gdy otrzymalem sprzet z powrotem, bylo juz i po gwarancji i minely 2 lata od zakupu.
Dokladnie bylo tak, ze telefonu nienaprawiono