Witam,siema.Zwracam się do was z prośbą o pokazanie mojej sprawy szerszej publiczności, może ktoś to zobaczy, pomoże w rozwiązaniu problemu... Oto moja historia
Uwaga! Ostrzegam wszystkich, którzy nie chcą mieć kłopotów przed zakupem laptopa Ultrabook Miesiąc temu w sklepie firmowym Sony w CH Manufaktura w Łodzi zakupiłem Ultrabooka za 3800zł. Po tygodniu sporadycznego użytkowania odkleiła się ramka ekranu wraz z samym ekranem. Następnego dnia zgłosiłem uszkodzenie w miejscu zakupu. Pracownicy sklepu wyrazili gotowość zamiany od ręki uszkodzonego laptopa na nowy egzemplarz. Niestety, okazało się , że natychmiastowa zamiana już zarejestrowanego laptopa jest niemożliwa. Zaproponowano mi, żebym zadzwonił na infolinię i zgłosił reklamacje. Na infolinii poinformowano mnie, że w ciągu 2 dni zjawi się kurier po laptopa. Czekałem na niego 10 dni. Jakież było moje zdziwienie, gdy po kilku dniach otrzymałem od Sony odpowiedź mailową i telefoniczną
"Pragniemy Pana poinformować , iż serwisanci stwierdzili uszkodzenie mechaniczne ramki ekranu LCD, które nie podlega warunkom gwarancji. Ewentualna wymiana jest odpłatna a jej koszt wynosi 876.48PLN."+ wysyłka Jeśli klient zażyczy sobie aby odesłać komputer w stanie nienaprawionym, centrum naprawcze może poprosić o zwrot kosztów logistycznych i diagnostycznych, które na dzień dzisiejszy wynoszą 396 PLN"
Może ktoś ma pomysł co zrobić dalej w tej sytuacji? Dodam, że nawet pracownicy sklepu uznają moje racje. Jak dla mnie wygląda to na tanią próbę zbycia mojej osoby jak i wyłudzenie ode mnie pieniędzy.
Sony Vaio o numerze seryjnym 54594789-0007487, numer identyfikacyjny sprawy Sony:9458201 Piotr Waszczyk.
Komentarze (273)
najlepsze
Ale pociesze się, z Samsungiem jest dużo gorzej.
Oni gwarantują, że nic nie gwarantują, zwłaszcza w wschodniej europie.
Komentarz usunięty przez moderatora
btw. może pchałeś pazura za bardzo przy otwieraniu lapka :D
Ostatnio mi padł jeden kanał w słuchawkach XB400, poszedłem do sony centre i panowie wymienili od ręki na nowe.
Podobną historię miała moja siostra która kupiła telewizor. Po miesiącu coś zaczęło w nim się psuć, wymienili go na nowy.
Po miesiącu znowu coś było nie tak, bodajże ta sama wada co wcześniej. Dostali telewizor o model wyższy z 3D i czymś tam.
Swoją drogą już nie od dziś wiadomo, że komputery sony=gówno.
@waszczyk1: Jak widać gwarancji Sony można podziękować, bo jej de facto nie ma. Czyli żadną rejestracją się też pewnie przejmować nie musisz.
Pewnie
@waszczyk1: wróc do tego sklepu. złoż u nich pismo:
Reklamacja z tytułu niezgodności towaru z umową.
(Ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego)
Opisz wystąpienie usterki. W piśmie owym załączyłbym też opis sytuacji że
2. Mnie by to nie spotkało, bo zanim kupię taki sprzęt wyciągam go z pudełka i oglądam... kto kupuje kota w worku. @waszczyk1
@GeraltRedhammer: niezgodnosc z umowa!
Każda z marek ma swój lepszy i gorszy model (fakt niektóre więcej gorszych), ale nie można ich oceniać z góry.
Co byście powiedzieli na to, że kilka montuje te same podzespoły, a różnią się obudowami ? Bywa i tak. Marka nie koniecznie musi być wyznacznikiem jakości produktu, co do serwisu to się NIEMAL zgadza, zależy na jakiego autoryzowanego podwykonawcę się
@szopa123: Jakie niestandardowe usb?!
Dziś rano (30.11) dałem Ci znać, że zająłem się Twoją sprawą:
http://www.vaioblog.pl/questions/prosze-o-pomoc-sony-prosze/
Jest weekend, proszę Cie o chwilkę cierpliwości.
Pozdrawiam
Bartosz Kaczmarek