@kubapolice: Ani tak ani tak. Działa to i to. Ale silnik może się nie wyłączyć jeżeli temperatura we wnętrzu nie jest taka jak przez nas wskazana, albo odwrotnie - silnik właczy się jeśli zacznie się znowu robić zbyt ciepło.
Taki szczegół-silnik z focusa ST nie umarł przez normę euroV, bo jakimś cudem volvo dalej ma w ofercie 2.5 litra R5 turbo(to nie jest ten sam silnik-dorzucili wtrysk bezpośredni, zmniejszyli skok tłoka) a ford poszedł na łatwiznę i zrobił R4 2.0 turbo jak wszyscy
Normy UE zabijają "prawdziwą motoryzację", a "prawdziwa motoryzacja" zabija nas, na przykład w miastach południowej Polski również w lecie są przekroczone normy zanieczyszczeń, co jest powodowane wyłącznie przez ruch samochodowy.
Akumulatory za 600? Gdzie on ceny sprawdzał? Przecież akumulator 45Ah można kupić za 200zł. Większe są oczywiście droższe, ale nadal w większości poniżej 300zł.
takie p!%#?@%enie z ta ekolegia. Gdyby naprawde ludzkosci na tym zalezalo, juz dawno bylyby auta napedzane czyms innym niz paliwa kopalne. Przypomnijcie sobie ile technologii zostalo zamkniete w sejfach duzych koncernow, ktore wykupily prawa od domoroslych wynalazcow.
Komentarze (119)
najlepsze
http://www.wykop.pl/link/1686436/wreszcie-ktos-stwierdzil-ze-system-start-stop-w-autach-to-glupota/
Prawdziwą czyli jaką?