Moja firma vs T-Mobile - To wydarzyło się naprawdę
Podczas wiosennych porządków z rachunkami zauważyłem, że moje firmowe telefony kosztują mnie zdecydowanie za dużo (60-70 zł za telefon, służący głównie do odbierania rozmów). Wynikało to z faktu iż firma prosperuje coraz lepiej. Nie chcąc...
k.....5 z- #
- #
- #
- #
- 185
Komentarze (185)
najlepsze
@kuba-kruczek-35: Może jakaś weryfikacja tekstu? Nie chcę nikogo oczerniać, ale taki tekst może napisać każdy, do tego dochodzi fakt, że wychodzi on od użytkownika posiadającego konto od 3 godzin. Jaką mamy pewność, że nie jest to akcja konkurencji?
Tak jak wspomniałem, nie chcę nikogo o nic posądzać,
@kuba-kruczek-35: Nie ma takiego wyrażenia
T-mobile
Ja żałuję, że dałem im zarobić w sumie 8000 zł przez ostatnie lata. Miarka się przebrała gdy musiałem czekać w salonie T-mobile 3 godziny na obsługę.
@chanelzeg: Teraz chyba bardziej sprzedają notebooki i tablety na raty niż są operatorem. Jak przenosiłem numer do Play, dostałem nowy telefon z mikroSIM i poszedłem do T-mobile po niego, bo chciałem już korzystać z nowej słuchawki (numer przenosi się po zamknięciu pełnego cyklu rozliczeniowego, u mnie było to prawie 6tyg.). Prawie dwie godziny w kolejce, konsultanci sobie plotkują z klientami i rozmawiają jakie to mają teraz fajne
Tu bym się nie zgodził. Play korzysta z anten sieci partnerskich (na telefonie w Andoridzie pojawia się wtedy R - roaming koło zasięgu- oczywiście jest to bezplatne). Po przejściu z Orange do Play ani razu nie zgubiłem sieci (do zera), nawet w domu mam 3/5 kresek podczas gdy w Orange była jedna bądź brak zasięgu w głębi domu. Dodatkowo przestałem mieć problem z "zrywaniem
data zawarcia cesji 12.06.2013
data złożenia reklamacji 16.08.2013
data zablokowania rozmów wychodzących 17.08.2013 (wtedy to zauważyłem)
data zniknięcia numeru (komunikat nie ma takiego numeru) 17.09.2013
@kosikozaki: no przecież, że nie..
Zaczęło się od tego, że numer na kartę zarejestrowany był na starą firmę. Pracownica poinformowała nas, żebyśmy wraz z nowym właścicielem firmy przyszli, napisali odręcznie pismo z prośbą o przepisanie numeru. Tak też się stało. Była to już druga wizyta w salonie. W między czasie poszliśmy do salonu nowej sieci podpisać umowę. W następnych dniach przyszedł SMS,
celem podpisania darmowej umowy. na numer podpięty (procedura konieczna do wyprostowania sprawy)
Pracownicy operatora sami kreują obejścia systemu, który działa w ich firmie. Bareja się uśmiecha w grobie. Czy to wina tego, w jakim kraju żyjemy, czy czego, bo już nie wiem?
Piszesz to tutaj, żeby przywalić T-Mobile i rozumieim Twoja frustracje, bo sam bym chetnie rozniosl Orange i Playa, ale moral jest z tego smutny - nie ma gdzie odchodzic, bo wszedzie jest zle.
Sam nie wiem gdzie mam isc, bo najtaniej mam w Play, ale oni maja tragiczny zasieg
@echelon_: Tu już nie chodzi o liczbę kresek na wyświetlaczu. Dzwoniąc do kogoś z playa kto ma pełny zasięg albo słyszę że poza zasięgiem, albo jakość połączenia koszmarna lub czasami w połowie rozmowy potrafi się bez powodu rozłączyć. Z innymi sieciami nigdy nie miałem takiego problemu.
Ładnie, ładnie.
Jakieś rabaty dla wykopowiczów :) (rzecz jasna dla tych co wykopali)?
To szczerze powiedziawszy śmierdzi na kilometr a wy jak lemingi wykopujecie "bo tmobile".
W innych wątkach i tematach na wykopie (szczególnie polityka) domagacie się twardych dowodów
Ostatnio Microsoft zablokował mi oryginalnego Windowsa, bo komputer był w serwisie i coś tam w nim zmieniali. Żeby odwiedzieć się w czym problem trzeba było odpalić internet, ale ponieważ mam mobilny to trzeba go odpalić ręcznie, ale okno o wymogu
Po 4 telefonahc okazało się, że pomimo płacenia faktur na czas. widniała w systemie niedopłata za kwiecień w sumie 7zł .!!!!! Pomimo, że kolejne faktury były płacone na czas. NIKT dopuki sam nie dowiedziałem się, nie powiadomił mnie o niedopłacie własnie za ten miesiąc. T-Mobie specjalnie nie księgowało choć częsci z wpłat
Cesja abonenta to kilka minut klikania...porażka. Uderz jeszcze do UKE skoro nikt w tym burdelu nie potrafi zrobić cesji.
Nie znam tej poj!?%nej sieci i nie pomogę Ci w kwestii cesji.
Co do przeniesienia - Ja na Twoim miejscu zarządał bym anulowania obecnego procesu przeniesienia (trwającego miesiąc) u T-mobile(składasz ręczne pismo z
@footloose: Umów nie czytamy dokładnie?
Pisałeś e-mail do UKE lub UOKiK? Podobno pomaga świetnie. Znajomy miał problem z Plusem jak napisał skargę na nich to Plus wszystko załatwił w jedną godzinę bez chodzenia po salonach.