Jak ja kiedyś na pustej, oświetlonej drodze, którą w dzień nikt nie jeździ a co dopiero w środku nocy doskonaliłem swoje umiejętności wychodzenia z poślizgu to prawie dostałem mandat :D Spytałem Pana Policjanta czy większym zagrożeniem jestem teraz czy jak zdarzy mi się poślizg i z braku umiejętności zabije siebie, swoją rodzinę i odpukać jego rodzinę wracającą ze świąt bo nie poradzę sobie w przypadku poślizgu. Chyba do niego trafiło bo dał
też miałem pisać że nawet sobie radzi i dobrze że ćwiczy do póki nie zobaczyłem samochodu z naprzeciwka... -120 do respektu i w moim osobistym rankingu jest trochę wyżej niż buractwo z bmw ;)
Zakop. Po pierwsze to nie Drift tylko zwykły slide. Po drugie umiejętności za cudownych nie ma - kiedyś był fenomenalny filmik jak gość Toyotą Slide'y zaliczał fenomenalne slide'y. Poza tym filmik jest nienaturalnie przyśpieszony.
@brokenik: A czy mógłbyś określić na czym polega drift? wydaje mi się, że jest to technika prowadzenia pojazdu w kontrolowanym poślizgu bokiem. Co czyni ten chłopek z filmu. Ale wg ciebie to są "slide
y" (wtf?) i nie krzycz że to nie drift, bo nie pali gumy. A slide nie slide y to raczej tylko jak zatargasz ręczny i sobie zarzucisz tył na zakręcie.
@sebnysa: Tak zapanował, że im obróciło w ostatnim momencie - tak i zapewne był to przewidziany scenariusz.
-> Na powyższym filmie nie widzę aby wszystkie koła traciły przyczepność
Jeśli wprowadza auto w poślizg za pomocą szarpnięcia kierownicy w lewo lub w prawo to doprowadza do poślizgu przednich kół jak i również tylnich - wniosek - auto nie ma przyczepności na żadnym z kół i jedyna jego kontrola odbywa się przez regulację
Komentarze (11)
najlepsze
y" (wtf?) i nie krzycz że to nie drift, bo nie pali gumy. A slide nie slide
y to raczej tylko jak zatargasz ręczny i sobie zarzucisz tył na zakręcie.
Czy film przyspieszony? Raczej nie, owszem nie
-> Na powyższym filmie nie widzę aby wszystkie koła traciły przyczepność
Jeśli wprowadza auto w poślizg za pomocą szarpnięcia kierownicy w lewo lub w prawo to doprowadza do poślizgu przednich kół jak i również tylnich - wniosek - auto nie ma przyczepności na żadnym z kół i jedyna jego kontrola odbywa się przez regulację