@shagwest: Nawet nie (no może sprzątaczka). Reszta ma bardzo dobre posadki u takich gigantów jak Blizzard np. albo są szychami (CEO/CFO) w mniejszych firmach (np. Obsidian) i nie będą na stare lata porzucać tego dla sentymentu.
Taa... Niby jakim cudem skoro wszyscy warci wspomnienia byli pracownicy tej firmy porozsiewani są po różnych firmach? Na powrót Black Isle nie ma szans, może natomiast pojawić się "Black Isle" gdzie pracować będą naciągacze. Coś w stylu tych gości od "nowego" Baldur's Gate.
Na pewno wielu byłych pracowników mogło zrezygnować ze swoich aktualnych prac, by odnowić Black Isle
@Sad_Statue: Nie rozśmieszaj mnie. Nie widzę nawet jednego powodu dla którego Ci ludzie mieliby rezygnować ze świetnych posad w ogromnych firmach ze względu na sentyment graczy lubiących stare cRPG - czyli pewnie jakieś 1% rynku.
@Bethesda_sucks: Ależ spokojnie. Poczekajmy po prostu na więcej informacji. Na pewno wielu byłych pracowników mogło zrezygnować ze swoich aktualnych prac, by odnowić Black Isle. Oczywiście lekki sceptycyzm jest wskazany, ale nie skazujmy projektu od razu na śmierć. Ach, żeby tak jeszcze prawdziwa Troika się odrodziła...
@Ginden: Szanse na kontynuacje któregokolwiek z tych tytułów są małe, bo Interplay będąc w kłopotach finansowych rozsprzedał prawie wszystkie prawa intelektualne do swoich gier. Znaczy to tyle, że mogą ewentualnie wydać lekko ulepszoną wersję swoich starych tytułów, ale nowego stworzyć nie mogą.
Fallout należy teraz do Bethesdy, a Baldur's Gate, Planescape i Icewind Dale do Hasbro, które do 2016 roku (z możliwością przedłużenia do 2021 roku) wylicencjonowało wyłączne prawa do
Zacznijmy od tego, że reaktywacja Black Isle w formie jaką fani chcieliby widzieć jest równie prawdopodobna jak reaktywacja serialu Firefly (w formie jaką fani chcieliby widzieć). Nawet gdyby było to możliwe osobiście nie widziałbym większego sensu. Po pierwsze: sporo z tych osób najlepsze lata ma za sobą. Te wspaniałe gry, które znamy sprzed lat 10-20 powstawały w momencie gdy twórcy byli u szczytu swoich możliwości, a sami pałali pasją, którą pałać mogli
@dawkot: Raczej ciężko porównać. Baldur's to taki wręcz książkowy przykład heroic fantasy. Arcanum ma klimat steampankowy. Z pewnością walki w tym drugim tytule nie są tak dopracowane, choć jak włączy się tryb turowy jest dużo lepiej. Ogólnie gra Troiki jest trochę toporna, jednak jak dasz jej szansę - zakochasz się. Ogromny świat, świetne dialogi, ogromna wolność w tworzeniu postaci, historia świata, setki ciekawych kłestów... Wracając do podobieństwa, znacznego nie widzę.
I think I know why. Considering they're barely adding shit to BGEE in comparison to the actual BG, couldn't be bothered to remake graphics, interface, etc... well, they probably couldn't be bothered to remove the Black Isle logo at launch so they had to rebuild the studio.
Herve Caen po raz kolejny gwałci Interplay. Oto co do powiedzenia na ten temat mają kluczowe postacie Black Isle/Interplay (to za ich "kadencji" powstały największe hity):
Josh Sawyer: lol black isle lol
Brian Fargo: A game division is obviously only as good as the talent it employs.
Komentarze (85)
najlepsze
Cain - Obsidian
Ale za dawnej ekipy, Anderson i Fargo próbują wrócić do korzeni i wskrzesić Wasteland.
Nie
@Sad_Statue: Nie rozśmieszaj mnie. Nie widzę nawet jednego powodu dla którego Ci ludzie mieliby rezygnować ze świetnych posad w ogromnych firmach ze względu na sentyment graczy lubiących stare cRPG - czyli pewnie jakieś 1% rynku.
Fallout należy teraz do Bethesdy, a Baldur's Gate, Planescape i Icewind Dale do Hasbro, które do 2016 roku (z możliwością przedłużenia do 2021 roku) wylicencjonowało wyłączne prawa do
Komentarz usunięty przez moderatora
A co do niusa, podobnie jak wielu, obawiam się że będą jechać tylko na marce, no ale cóż, najwyżej się pozytywnie zaskoczę.
Do dziś mam mokre sny na temat reaktywacji Van Burena, kto wie, zawsze można marzyć :D
Genialny komentarz przeczytałem na RPGCodex:
Josh Sawyer: lol black isle lol
Brian Fargo: A game division is obviously only as good as the talent it employs.
Chris