UPC: Serwis? W cztery dni się nie dodzwonisz. Ale usługę zamówisz w 20 sekund
Jak nas kantują? O konsumentach pisze Piotr Miączyński dziennikarz działu gospodarczego Gazety Wyborczej.
Szewczenko z- #
- #
- #
- #
- 71
Jak nas kantują? O konsumentach pisze Piotr Miączyński dziennikarz działu gospodarczego Gazety Wyborczej.
Szewczenko z
Komentarze (71)
najlepsze
Po każdym takim nieudanym połączeniu trzeba złożyć reklamację z żądaniem zwrotu kosztów połączenia 2-3zł można ją wysłać mailem (podajemy oczywiście numer konta i wszystkie dane do przelewu) - ale odpowiedź na reklamację musi przyjść w ciągu 30dni listem poleconym ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru, chyba że od razu przeleją kasę (zgadnij co wybiorą biorąc pod uwagę cenę znaczków na list).
I tak do skutku nawet i
Sprawdzone w praktyce czy tylko ciekawie brzmiąca teoria?
Czy faktycznie muszą przesyłać listem poleconym odpowiedź na reklamację złożoną mailowo? Może będą chcieli teżp oleconym
Papierowej odpowiedzi na reklamację barak, po upływie ustawowego terminu oddali 3zł za telefon tak jak chciałem (z drobnym opóźnieniem i po kolejnym upomnieniu się o nie mailem ale oddali).
Już pomijając, że
A jak już słyszę "to wasze" "do papieża prędzej się dodzwonię niż do was" to sugeruję kiedyś spróbować zadzwonić do Watykanu i próbować połączyć się z papieżem, zobaczymy gdzie się prędzej połączycie :)
Ja na T-Mobile mam inny sposób, ale u nich to akurat działa (w UPC nie), otóż wysyłam maila z zapytaniem (np. technicznym) i maksymalnie do jednego dnia sami do mnie dzwonią i wtedy mogę dopytać o wszystko nie płacąc za
Czy też strony "superoferty" które pokazują się po kliknięciu w reklamę, z których nie da się przejść na stronę całej firmy, ale da się zamówić (getin bank, skok o ile pamiętam).
@t__w: przycisków też nie widać
Darmowe AERO2 koronny przykład (spółka spod skrzydeł cyfrowego polsatu oczywiście)
Jak kartę AERO2 chcesz zamówić to kilo problemów i jeszcze nieuzasadniony niczym bardzo długi czas oczekiwania na kartę, oczywiście robią wszystko by jak najmniej osób się zdecydowało i utrudniają maksymalnie, to jest jedyny powó wydawania kart z 1 - 2 miesięcznym opóźnieniem, kontakt ZEROWY
Ale
Jestem w UPC (stare Aster) i u mnie coś takiego się zdarza od czasu do czasu. Z tym, że internet jest w porywach do 5 minut. Ogólnie to wygląda jak DDos...
Potwierdzenie zamówienia w UPC:
http://img818.imageshack.us/img818/6401/zrzutekranu204.png