@plushy: Mnie to nie boli, to samo było w Minecrafcie, ktoś budował coś zajebistego, inny zobaczył i skopiował, mówi się trudno. Świadomość, że zrobiłeś coś samemu - bezcenna. Martwi mnie póki co abonament, o którym jest mowa na multi, ze względu na ogromne zapotrzebowanie na moc obliczeniową serverów, z racji tego że twój statek będzie symulowany nawet gdy jesteś wylogowany.
@draem: To chyba fascynujące? Nauczyć się czegoś nowego w przystępnej graficznej formie i jeszcze czerpać z tego przyjemność? :) Programowanie jest bardzo proste, to tylko składnia + logika świata maszyn, jak byłeś w stanie nauczyć się jakiegokolwiek języka obcego to dasz sobie radę.
http://www.youtube.com/watch?v=wwXfLfyfkBw Modyfikacja do gry Garry's Mod umożliwiająca budowanie statków, tworzenie elektroniki i programowanie, istnieją także serwery multiplayer na których można toczyć bitwy, wydobywać minerały itd.
Design listy instrukcji procesora śmierdzi kaszą. I nie chodzi o to, że jest ,,słaby obliczeniowo'', bo taki ma być w zamiarze. Jest po prostu wstrętny by design i strasznie koślawy. Trzeba było po prostu wziąć instrukcje Z80.
Komentarze (70)
najlepsze
Pierwszy raz spotykam się z takim określeniem na big i little-endian.
Little endian (spotykane także cienkokońcowość)
http://pl.wikipedia.org/wiki/Kolejno%C5%9B%C4%87_bajt%C3%B3w
@Infantor: @plushy: No to co, ale już można zacząć narzekać zawczasu. :)
Finishing the DCPU-16 specification
DCPU-16 implementation
GLSL