@Antipop: No niestety. Jeśli MS nie zacznie wspierać WebGl to ta technologia podzieli los appletów Javy, które notabene potrafiły robić to samo ponad 10 lat temu na dziesiątki razy słabszym sprzęcie - starczy wspomnie słynne Anfy. Tak więc sztuka dla sztuki - nowy Flash zostawia te wszystkie efekty daleko w tyle pod względem kompatybilności, szybkości i możliwości. http://alternativaplatform.com/en/showcase/
Inna sprawa, że Adobe usilnie pragnie zarżnąć kurę, która mogła znosić złote
Fajnie wygląda. Tyle tylko, że równie dobre jak nie lepsze efekty osiągają programiści piszący gry w kategoriach do x kB/MB. Sam język skryptowy niewiele tutaj zmienia, ot dużo matematyki.
Komentarze (98)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
@Bananikus: No chyba autor wykopu tak myślał:
I sprawa jasna.
Inna sprawa, że Adobe usilnie pragnie zarżnąć kurę, która mogła znosić złote
Komentarz usunięty przez moderatora
Tutaj główną rolę gra nie sam język JavaScript, tylko WebGL i Canvas. JS jest tylko narzędziem.
1) about:config
2) szukamy "webgl.force-enabled"
3) Przełączamy na true