"Popularne na dworze króla Vizimira powiedzonko głosiło, że jeśli Dijkstra twierdzi, że jest południe, a dookoła panują nieprzebite ciemności, należy zacząć niepokoić się o losy słońca."
Nie ma nic wspólnego z linkiem, ale lubię ten wiedźmiński cytat.
"W rezultacie Idi nie dość, że nie zapłacił mi ani szeląga, to jeszcze dał dwanaście godzin na opuszczenie Koviru, a że miał popsutą klepsydrę, ledwo zdążyłem."
Mając odrobine wiedzy nt. jak się takie rzeczy robi - to ilość cząsteczek, jakość tekstur, dokładność animacji i końcowo czas potrzebny (albo zasoby komputera) potrzebne do wygenerowania czegoś takiego przyprawia o mały ból głowy i gula w gardle.
@lakimakromedia: Dokładnie. Nawet proste rzeczy na całkiem dobrym procesorze (Core i7) nie renderują się aż tak szybko w 3d studio a co dopiero takie coś... Mogliby udostępnić jakieś sceny do Cinebencha żeby sprawdzić u siebie :)
Niewiele wyjaśnia to "Making of" ;). Tylko pokazali ujęcia bez tekstur w zasadzie i trochę motion capture... Nie zmienia faktu, że filmik technicznie powala na kolana :).
@Episodex: No a czego innego można by się spodziewać po Platige Image. Od jakiegoś czasu zajmują się tym właśnie, żeby to co robią wyglądało zajebiście
Intra to mają zajebiste, szkoda tylko, że W2 nie dorównuje nawet w połowie jedynce. Zresztą co jest za mania, żeby z H&S robić Action RPG? Wszystko co ostatnio wychodzi to gry w stylu strzelanek, tylko tyle, że ma fabułę i miecz zamiast karabinu. Stare, dobre hack&slashe umierają powoli niestety. Na szczęście jest tyle starych klasyków, że jeszcze jest w co grać. Ale potem?
@Rad-X: a mi się ten system strasznie spodobał i bardzo go cenię. Każdy lubi swój styl gry, a ten był dość oryginalny, więc rozumiem Twój punkt widzenia. Nie zmienia to faktu, że i tak był genialny :)
Komentarze (52)
najlepsze
Nie ma nic wspólnego z linkiem, ale lubię ten wiedźmiński cytat.
"– Miecz. Na plecach. Dlaczego masz na plecach miecz?
– Bo wiosło mi ukradli. " :)
zdecydowanie mój faworyt:
"W rezultacie Idi nie dość, że nie zapłacił mi ani szeląga, to jeszcze dał dwanaście godzin na opuszczenie Koviru, a że miał popsutą klepsydrę, ledwo zdążyłem."
Ilość elementów jest taka, że ciekawe ilu ich tam pracuje i na ile godzin w firmie.
@Episodex: Bo wykop jest źle nazwany, to bardziej 'Behind the scenes" ;)
omg dopiero teraz zobaczyłem że chodzi o trailer a nie ten making of sorry
hasełko "123"
W Guitar Hero miałeś przynajmniej 5 strun do kontroli a nie jedną "lampkę"