Wpis z mikrobloga

  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@SpiderFYM: Tak przyszłościowo zapytam: nie planujesz przypadkiem ciąć kosztów i wkładać do tego LPG? Albo się kupuje 1.6 16, albo się jeździ na gazie. Ten silnik się nie nadaje, chyba że nie przeszkadza Ci remont głowicy, wtedy luzik. 1.8 16V ja osobiście bym omijał - ani to specjalnie jedzie, ani to trwałe. Znaleźć sztukę która nie będzie żarła oleju to cud. Generalnie po zdjęciach wiele nie widać, zresztą za podchodzenie
  • Odpowiedz
@SpiderFYM: To jest tak: do oplowskiego 1.6 16v nikt kto się szanuje nie założy Ci gazu (mówię o zakładach) - powód: trzonki zaworów podatne na temperaturę nie wytrzymują tego. Niektórzy ratują się lubryfikacją, ale to trochę jak kroplówka dla umarłego. Oczywiście, jak podzwonisz po warsztatach to znajdzie się paru chętnych, ale to nie temat jak wygląda ten rynek w Polsce. 1.8 16v lepiej przyjmują gaz, ale silniki mają drobną niedoróbkę
  • Odpowiedz
@SpiderFYM: Jeśli sam sobie sprowadzisz, albo ktoś zaufany zrobi to za Ciebie, to nie ma żadnych przeciwwskazań.

Oboje wiemy, że żeby handlarz zarobił, musi ściągnąć tanie auto. A co za tym idzie z dużym przebiegiem i nienajlepszym stanie.
  • Odpowiedz
@magiczny_andrzej: No i właśnie dlatego wolalbym kupic od osoby prywatnej. Bo jak jezdzil nim zwykly człowiek to raczej dbal o takie autko, a nie kupił Np w Niemczech za grosze, naprawil tyle ile potrzeba i potem sprzedaje. Dobrze mysle?:p
  • Odpowiedz