Jeżeli ja przedmiot zamówiłem 18.09 a od 23.09 do teraz leży w Shenzhen i Chińczyk ma taki zapis na swojej stronię jak poniżej to ja mogę zgłaszać refunds?
Refunds
Refunds of the purchase price of the product are accepted within 30 days of delivery for the following reasons:
- Product delivered late (beyond 30 days after order)
- Product lost in transit (beyond 30 days after order)
- Product delivered to an address that is different than what you provided
- Product damaged during transit (return for refund)
@Lilac: mojemu różowemu spóźniały się bluzki itp. podobna sytuacja mowie rób refunda i tyle, uznali jej kasa wróciła. Ja czekam i nie mogę się doczekać na moje torxy, zrobiłem refunda, napisali że mogą się spóźnić i dali 5$ giftu.
Refunds
Refunds of the purchase price of the product are accepted within 30 days of delivery for the following reasons:
- Product delivered late (beyond 30 days after order)
- Product lost in transit (beyond 30 days after order)
- Product delivered to an address that is different than what you provided
- Product damaged during transit (return for refund)
#wish